خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین از اعزام تیم خبری و اطلاع رسانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۰۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
سید حسین حسینی نسب معاون راوبط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) در مصاحبه با خبر گزاری بسیج   پیرامون  راهیان نور و اردوهای جهادی به تبیین برنامه ها پرداختند.
حسینی نسب بیان کرد:  ما در ایام نوروز با توجه به استقبال عظیم مردمی و ارادت ملت بزرگ ایران به شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت حماسه ها و جانفشانی های آنان  اقدام به اعزام  کاروان های راهیان نور خواهیم کرد.
وی گفت: در مناطق راهیان نور کاروان های عظیم فرهنگی از سراسر کشور حضور دارند  لذا  سپاه صاحب الامر (عج)  و خبر گزاری بسیج استان قزوین اقدام به  اعزام  ستاد خبری و اطلاع رسانی  نسبت  به باز دیدهای  مردمی و مسئولین  از مناطق راهیان نور می کند و در قالب پوشش های خبری  و رادیو تلویزیونی   اقدام خواهد کرد.
معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین افزود: در این پروسه کاری  و اطلاع رسانی 8 بر نامه  15 دقیقه ای تولیدی و 16 برنامه 3 دقیقه ای خبری داریم،16 برنامه تولیدی خبری صدا و در بحث صدا 48 دقیقه برنامه زنده رادیویی خواهیم داشت  و چندین برنامه زنده تلویزیونی برای پوشش این برنامه عظیم فرهنگی با همکاری صدا وسیمای استان قزوین صورت خواهد گرفت.
حسینی نسب افزود: تیم خبری و تولیدی صدا و سیما از 24 اسفند 94  با کاروان بسیج طلاب به راهیان نور اعزام شده اند وتا چهارم فروردین ماه 95در این مناطق حضور خواهند داشت.
وی ابراز کرد: تیم ستاد خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی نیز از 27 اسفند 94  تا 10 فروردین 95 با حضور بسیج محلات و بسیج دانشجویی اعزام خواهند شد.
معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین در خاتمه  تصریح کرد: در ایام نوروز 95 بر نامه اعزام اردوهای جهادی را خواهیم داشت که از 3 فرودین 95 آغاز خواهد شد در 20 گروه به   به 20 نقطه محروم  استان اعزام خواهند شد و به هموطنان عزیزمان  جهت رفع محرومیت خدمت رسانی خواهند کرد.




1002/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها