مسئول سازمان اردویی سپاه استان مرکزی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
فرامرزی گفت: در استان مرکزی اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و تبلیغات صورت گرفته که عموم افرادی که تمایل دارند به طور شخصی به مناطق عملیاتی اعزام شوند از طریق سامانه کوله بار و شماره تماس های اعلام شده، هماهنگی لازم را انجام ‎دهند تا به محض ورود آنها به مناطق عملیاتی بحث اسکان و سایر خدمات را در اختیار آنها قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۷۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
 فرامرزی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص اعزام‎‎های راهیان نور بیان کرد: اعزام دانشجویی از 12 اسفند آغاز و تا 25 اسفند با ظرفیت 2 هزار نفر صورت گرفت و اردوهای راهیان نور عمومی  نیز از تاریخ 19 اسفند شروع شد و تا 13 فروردین نیز ادامه دارد.

فرامرزی در ادامه عنوان کرد: در استان مرکزی اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و تبلیغات صورت گرفته که عموم افرادی که تمایل دارند به طور شخصی به مناطق عملیاتی اعزام شوند از طریق سامانه کوله بار و شماره تماس های اعلام شده، هماهنگی لازم را انجام ‎دهند تا به محض ورود آنها به مناطق عملیاتی بحث اسکان و سایر خدمات را در اختیار آنها قرار دهیم.

مسئول سازمان اردویی سپاه استان مرکزی ادامه داد: پیش بینی می‎کنیم که تا پایان اردوها 7 هزار نفر ماشین شخصی از مقرهای ما استفاده کنند و 3 اردوگاه در اندیمشک اهواز و خرمشهر مخصوص این استان است که هر کدام از این اردوگاه‎ها قریب به 500 تا 700 نفر ظرفیت دارد که خاص اردوهای راهیان نور عمومی و ماشین‎های شخصی است.

فرامرزی در بحث خادمین شهدا گفت: درهر مقری حدودا ده خادم شهدا بکارگیری شده‎اند که به زائرین ارائه خدمت می‎کنند و بخشی نیز از سمت برنامه سازمان بسیج به صورت متمرکز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
ارسال نظرات