فواد ایزدی در گفتگو با «بسیج»:

ادبیات دولت در قبال منتقدان برجام، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد/ برجام را مقدس نکنید

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه برخی از دولتمردان برجام را «خورشید تابان» می خوانند و در مقابل منتقدان آن مواضع سرسختانه می گیرند مصداق مقدس خواندن برجام است.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۳۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برخوردهای ناپسند دولت با منتقدین برجام، اظهار داشت: دولت در موضوع برجام و توافقات هسته ای از ادبیاتی استفاده می کند که منافع ملی کشور را به خطر می اندازد.

وی با بیان اینکه دولت برجام را متنی مقدس می داند، تصریح کرد: برجام قراردادی است بین چند کشور که البته ایراداتی نیز به آن وارد است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که برجام دارای مشکلات ساختاری متعددی است، با این حال نوع برخورد دولت با این قرارداد بین المللی طوری است که گویی دولت تدبیر و امید برجام را متنی مقدس می داند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اینکه برخی از دولتمردان برجام را «خورشید تابان» می خوانند و در مقابل منتقدان آن مواضع سرسختانه می گیرند نیز مصداق مقدس خواندن برجام است.

وی با اشاره به نقدهای دلسوزانه منتقدان برجام، گفت: افرادی هستند که نقدهای بسیار به جا، منطقی و کارآمدی نسبت به برجام دارند اما متأسفانه دولت این افراد را کاسبان تحریم می خواند؛ این ادبیات همان چیزی است که طرف های غربی می خواهند و به شدت منافع و امنیت ملی ما را تهدید می کند.

ایزدی در پایان با بیان اینکه برجام از یک قرارداد بین المللی به آبروی دولت یازدهم تبدیل شده است، اذعان کرد: زمانی که بند 29 برجام نقض شد دولت به جای اعتراض به طرف های مقابل، در صدد توجیه آن برآمد، زمانی که منتقدان برجام ایرادات فنی آن را بیان کردند دولت هم به دنبال توجیه کار خود و نقض های موجود بود، این گونه رفتار قطعا به ضرر ما خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار