مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج درباره حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: امسال زائران و گردشگرانی از کشورهایی همچون امریکا، روسیه، مجارستان، نیجریه، آلمان، نروژ و... از سرزمین های نور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
علی غفاری در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر گفت: سال گذشته قریب به 38 ملیت از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ایران بازدید کردند و از نزدیک با حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا شدند.

وی افزود:امسال زائران و گردشگرانی از کشورهای آمریکا، روسیه، مجارستان، نیجریه، آلمان، نروژ و ... داشتیم و در مجموع طی چند روز گذشته در سرزمین های نور میزبان زائران و گردشگران 13 الی 14 کشور جهان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس بوده ایم.

غفاری در ادامه بیان کرد: به دلیل استقبال بسیار زیاد زائران از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تاکنون از تمام ظرفیت های راهیان نور در زمینه اسکان زائران استفاده شده است همچنین در این زمینه از ظرفیت دستگاه های دیگر نیز استفاده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اردویی راهیان نور بسیج با اشاره به تاثیر راهیان نور بر روی زائران راهیان نور کشور روسیه گفت: چند روز گذشته هیئتی از موزه جنگ روسیه به ایران سفر کرده بودند که در جریان این سفر، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان نیز بازدید داشتند.

وی اضافه کرد: برای این زائران خیلی مهم بود که در موزه های جنگ خرمشهر و آبادان، آثار شهدا دست نخوره باقی مانده و در معرض دید زائران راهیان نور قرار گرفته است.

غفاری تاکید کرد: این زائران روسی در انتهای سفر خود پیشنهاد همکاری خود با موزه های جنگ ایران را اعلام کردند و در آینده اقدامات مشترکی توسط موزه های جنگ ایران و روسیه امضا خواهد شد.

ارسال نظرات