همزمان با اعزام راهیان نور از استان چهارمحال و بختیاری، اکیپ رسانه ای و خبری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۱۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، گفت: اکیپ رسانه ای واحد خبر صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مدت 6روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافتند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: ارتباط مستقیم تلفنی با عوامل اجرایی راهیان نور در بخش های مختلف خبری، مصاحبه با مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کشور، به تصویر کشیدن صحنه های معنوی زائران سرزمین نور و گفتگو با اقشار مختلف اعزامی از استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی از برنامه های این اکیپ اعزامی بود.

وی، ادامه داد: با توجه به ارزش و اهمیت اطلاع رسانی در خصوص راهیان نور، از ابتدای برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور، جلسات مختلف هماهنگی لازم برای حضور خبرنگاران افتخاری بسیج و خبرنگاران محلی و صدا و سیمای مرکز استان در برنامه های اردوهای راهیان نور و همچنین اردوهای جهادی ایام تعطیلات نوروز 95 بعمل آمده است.

گفتنی است: اکیپ 30نفره راهیان نور بسیج صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز از 19اسفند به مدت 4 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

ارسال نظرات