سرگرد عبدالرضا دشتی گفت: حضور خواهران بسیجی در مناطق عملیاتی می تواند منشاخیرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۱۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
بیش از 700 نفر از خواهران بسیجی شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ صبح امروز کاروان راهیان نور از گلزار شهدای شهر بوشهر عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر: اعزام کاروانهای راهیان نور خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، نشان از شوق و اشتیاق  و علاقه مردم به سرزمین ایثار، مجاهدت  و فداکاری است .

سرگرد عبدالرضا دشتی افزود: حضور خواهران بسیجی در مناطق عملیاتی می تواند منشا خیرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب اسلامی باشد .

دشتی اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، ایثار و فداکاریهای رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات انقلاب اسلامی بوده و همچنین می توان این روحیات فداکارانه را به نسلهای حال و آینده انتقال داد تا دلاوریها و شجاعت رزمنگان اسلام هیچ وقت به فراموشی سپرده نشود.

 دشتی اظهار داشت: خواهران بسیجی به عنوان راویان راهیان نور می توانند در بازگویی خاطرات مناطق عملیاتی جنوب به دوستان ، آشنایان و تاثیر گزاری هرچه بهتر آن به جامعه کمک نمایند.

وی اضافه کرد: اعزام خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب از جمله برنامه های فرهنگی است که شاخص بوده و می تواند تاثیر گزاری زیادی بر روی افراد داشته باشد.

وی در ادامه گفت: اعزام کاروان راهیان نور در سه مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول تعداد 700 خواهر بسیجی با 15 دستگاه اتوبوس از شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند. 


 

  

 

 

ارسال نظرات