خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) پیش بینی کرد:
خوشبختانه استقبال اردوی راهیان نور امسال بهتر از سال گذشته است و برای کاروان های محلات و خودجوش پیش بینی می کنیم که بیش از 3 هزار نفر از خراسان جنوبی به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام شوند.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۱۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

حاجی علی جلالی مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال اعزام اردوهای راهیان نور در قشر دانش آموزی(مقطع دبیرستان) از 12 مهر ماه شروع شد و تا 15 اسفند ماه جاری ادامه داشت.

وی عنوان کرد: بیش از 4 هزار و 200 نفر از دانش آموزان در سال جاری به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) افزود: از 15 اسفند ماه جاری اعزام راهیان نور دانشجویی آغاز شد که تا کنون یک هزار و 400 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از 25 اسفند ماه اعزام کاروان های محلات و خودجوش مردمی آغاز شده است و روز گذشته پنج دستگاه اتوبوس از محلات و 50 نفر به صورت خانوادگی به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

جلالی ادامه داد: ثبت نام برای اردوی راهیان نور از 15 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 10 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در اردوی راهیان نور می توانند با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها یا از طریق اقشار مختلف بسیج مانند ادارات، اصناف، پزشکی، ورزشکاران و یا هر قشر دیگری که عضو هستند مراجعه نمایند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) ابراز داشت: اعزام اردوهای راهیان نور تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال اردوی راهیان نور امسال بهتر از سال گذشته است و برای کاروان های محلات و خودجوش پیش بینی می کنیم که بیش از 3 هزار نفر از استان ما به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام شوند.

جلالی افزود: همه امکانات برای زائرین شهدا در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز پیش بینی شده است و کاروان ها و خودروهای شخصی به مدت سه روز از اسکان و تغذیه رایگان در این اردوگاه بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها