مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: جذب 300 خبرنگار پانا تا پایان سال تحصیلی در دستور کار سازمان دانش آموزی استان قرار دارد وسعی داریم تا در اهداف نظام تعلیم و تربیت گام مثبتی برداریم
کد خبر: ۸۶۵۰۹۱۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، رضا بامری در نشست صمیمی با خبرنگاران پانا با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ایجاد سایت های مختلف و انعکاس اخبار رویکرد جدیدی در بدنه آموزش و پرورش ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان دانش آموزی نگاه مثبتی است افزود: علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز نگاهها را تغییر می دهیم و با توان کم تدبیر مقدمات می نماییم.

سعیده سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این نشست خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: سازمان دانش آموزی جهش های ویژه ای در فعالیت های خود داشته و فعالیت این سازمان زبانزد عام و خاص بخصوص در استان سیستان و بلوچستان داشته است.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی استان رتبه پنجم کشور را کسب نموده است افزود: علی رغم همه محدودیتها به هدف مورد نظرمان که ایجاد تحول در درون شماست رسیدیم.

سرگلزایی ادامه داد: تمام تلاش ما برای حضور شما خبرنگاران در صحنه های اجتماعی و برای رشد و بالندگی شماست و بر اساس سند تحول بنیادین باید جهانی بیاندیشیم.

وی خطاب به دانش آموزان خبرنگار افزود: فقط به استان و کشورمان فکر نکنید بلکه دانش آموزانی باشید که دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان گویای شما انتشار پیدا کند.

این مسئول تصریح کرد: به توانمندیهای شما باورداریم و از آنجاییکه شرایط ویژه ای داریم وست به دست هم تمام محدودیتها ی منابع و امکانات را مرتفع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شما مقتدرانه در همه عرصه های اجتماعی فرهنگی حاضر می شوید و دیدگاههای ژرف شما در حوزه تعلیم و تربیت آینده ما را روشن می کند.

ارسال نظرات