تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر تیم پتروشیمی بندر امام 100 تایی شد .
کد خبر: ۸۶۵۰۶۸۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال بین تیم های شهرداری اراک و پتروشیمی بندر امام عصر دیروز در شرایطی برگزار شد که در مجموع نتایج دور مقدماتی پتروشیمی با حساب ۳ بر صفر از میزبان خود پیش بود و برای صعود به فینال فقط به یک پیروزی احتیاج داشت.

با شروع مسابقه شاگردان کسایی پور بازی خوبی از به نمایش گذاشتند و حتی ۷ امتیاز نیز ار رقیب قدرتمند خود پیش افتادند ولی هر چه بازی جلو رفت تیم پتروشیمی بر بازی مسلط تر شد و در نهایت توانست کوارتر اول را با حساب ۲۲ بر ۱۶ به سود خود به پایان برساند.

با شروع کوارتر دوم هنرنمایی بازیکنان خارجی تیم پتروشیمی و بخصوص ادگار سوسای امریکایی بیش از پیش جلوه کرد و کوارتر دوم با حساب ۵۳ بر ۳۹ به سود پتروشیمی به پایان رسید.

با شروع کوارتر سوم علاوه بر اینکه خستگی بازیکنان شهرداری که پس از انجام ۴ بازی سنگین پای به این میدان گذاشته بودند مشهودتر می شد شاگردان شاهین طبع با تمرکز بالایی بازی را دنبال می کردند و اختلاف را افزایش می دادند تا اینکه کوارتر سوم را با ۷۳ بر ۵۲ به پایان رساندند.

در کوارتر چهارم شاگردان کسایی پور بازی بهتری ارائه کردند ولی تنها موفق شدند اختلاف را با تیم پتروشیمی بندر امام که همین چندی پیش قهرمان رقابت های بسکتبال غرب آسیا شده بود کم کنند.

در نهایت بازی با حساب ۱۰۰ بر ۸۶ به سود پتروشیمی به پایان رسید و نماینده بندر امام با ۴ پیروزی به عنوان اولین تیم جواز حضور در فینال سوپر لیگ بسکتبال را کسب کرد و شهرداری اراک به دیدار رده بندی رفت.




ایسنا

ارسال نظرات