فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: ۴۵۰ فومنی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۶۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

سرهنگ فردین میرزاپور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور، اظهار کرد:دیروز 450 نفر از اقشار مختلف مردم فومن  تحت کاروان‌ راهیان نور به سمت جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب 10 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند، افزود: یک دستگاه آمبولانس، خودروی پشتیبانی، راوی، روحانی و ... با این کاروان اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه زائران به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند شلمچه، هویزه، اروندکنار، طلائیه و ... بازدید به عمل می‌آورند، گفت: اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین مانور فرهنگی در کل کشور محسوب می‌شود که هر ساله شهرستان فومن چندبار این مانور بزرگ را انجام می‌دهد.

سرهنگ میرزاپور با بیان اینکه دعوت کنندگان زائران به کربلای ایران، خود شهدا هستند، تصریح کرد: قطعا این سفر تاثیر معنوی بی‌نظیری بر روی افراد خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این اردوها شناساندن سبک زندگی شهدا است، خاطرنشان کرد: آشنایی با مناطق عملیاتی روحیه مقاومت و ایستادگی را تقویت کرده و جوانان پس از آشنایی نزدیک با زوایا و واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس خود را ملزم به حفظ ارزش‌های انقلاب و حمایت از ولایت فقیه می‌دانند.

 

 

ارسال نظرات