خبرهای داغ:
باحضور هنرمندان و راهیان نور برگزار می شود
آیین اهدای جایزه بین المللی «باروت خیس» باحضور مسئولان و کاروانهای راهیان نور در پادگان شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۲۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان، آیین اهدای جایزه بین المللی «باروت خیس» باحضور مسئولان و کاروانهای راهیان نور در پادگان شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود. 
این مراسم در شامگاه سه‌شنبه 26 فروردین در اردوگاه شهید باکری شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین و سردار فضلی جانشین دبیرستاد راهیان نور خواهد بود.

این جایزه به کسی اهدا می شود که در طول یکسال گذشته بیشترین توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران را داشته است.

نامزدهای دریافت این جایزه بنیامین نتنیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی،  مانوئل والس وزیر کشور فرانسه، دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا، جان مک کین  سناتور کنونی ایالت آریزونا وخانم کلودیا روت نایب رئیس مجلس آلمان هستند.

جایزه باروت خیس به نمایندگی از ملت شریف و بیدار ایران اسلامی، جسورانه دست به انتخاب و نمایش آدمهای مضحکی می زند که همواره پوشالی بودنشان برای همگان آشکار بوده و هست و این ماهیت، هنگامی که آمیخته با خود باوری کاذبشان می‌شود، بدل به حماقتی بی پایان می‌گردد.

در سال 1391، تندیس باروت خیس 2013 به میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا اهدا شد.

در سال 1392، تندیس باروت خیس 2014 به کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ، جایزه مشترکی اعطا شد. دلیل این انتخاب هم جلسه پنهانی این افراد با نسرین ستوده و اهدای جایزه آزاداندیشی ساخاروف به او بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها