خبرگزاری بسیج: کاروان راهیان نور منطقه 20 با مشایعت شهردار، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری و جمعی از معاونین و مدیران منطقه 20 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی  در جمع کاروان 400 نفره راهیان نور منطقه 20، این سفر معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیوضات معنوی دانست و گفت: سفر به سرزمین نور در آستانه شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و همچنين حضور در مراسم و بدرقه زائران راهیان نور افتخاری ارزشمند است.

شهردار منطقه 20  ضمن خوش آمدگویی به حضور اقشار مختلف و خانواده شهدا گفت: شما عزیزان که در کنار اساتید مختلف دانشگاه ، فرهنگیان ، پزشکان متخصص و دانشجویان به این سفر پر برکت معنوی مشرف می شوید، نشانگر شناخت و آگاهی عزیزان به اسلام ، عشق به ائمه اطهار ، امام حسین (ع) و عشق به حضرت ابوالفضل عباس (ع) است تا با پیروی از منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از حیثیت و استقرار و آزادی میهن اسلامی با مصادیق عینی ایثار و فداکاری آشنا شوید.

سیداحمد صفوی با اشاره به مفهوم زیارت کردن از سرزمین نور افزود: مناطق عملياتى محل تلاقی زمین و آسمان و محل معراج شهدای گرانقدر که از جان و مال و خون مبارکشان گذشتند و با شجاعت و غیرت و مردانگی برای حفظ اسلام و میهن اسلامی از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی دفاع کردند، است.

شهردار منطقه 20 بدرقه زائران راهیان نور را افتخاری برای خود دانست و افزود: حضور در جمع خانواده شهدا و زائران راهیان نور پشتوانه معنوی عظیمی برای خدمات رسانی به شهروندان است. تا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حال و هوا و منزلت آنها در این شهر مذهبی بیشتر درک شود.

وی این سفر را فرصت خوبی برای توسل به روح مطهر همه شهدای گرانقدر به خصوص شهدای دفاع مقدس و شهدای شهرستان ری عنوان کرد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر وظایف مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: ایثار و از جان گذشتگی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است که برای حفظ و ترویج این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسال نظرات