علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در نخستین روزهای کاری در این منطقه، به دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۱۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جلسه دیدار با شهردار جدید منطقه 20 گفت: تاکنون همه شهرداران منطقه 20 خوب، و منشا خدمت برای این منطقه جنوبی بوده اند.

آیت الله ری شهری با قدردانی از شهردار تهران و با اشاره به اینکه خدماتشان به شهرری فراوان بوده است، ادامه داد: امیدواریم شما هم بتوانید خدمات بزرگ تری به این منطقه جنوبی ارائه کنید.

وی بر استعانت از حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: محیط زیست، ساماندهی بافت فرسوده پیرامون حرم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان از مهمترین مسائلی است که بهتر است در اولویت امور قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر لزوم تامین پارکینگ پیرامون حرم و همچنین ارائه راهکار برای رفع مشکل بافت فرسوده اطراف حرم با مساعدت وزیر مسکن و شهرسازی نیز تاکید کرد.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز در این دیدار صمیمانه، خدمت به شهروندان مجاور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را توفیق ارزشمندی برشمرد و گفت: امیدواریم با راهنمایی های بزرگان شهر بتوانیم روند خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش ادامه دهیم.

صفوی خدمت جهادی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را از رویکردهای مدیریت شهری تهران عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت ویژه این منطقه جنوبی و تاکید شهردار تهران، توسعه حمل و نقل عمومی از جمله اولویت مدیریت شهری است که در کنار موارد دیگری همچون نوسازی بافت فرسوده، ارتقاء محیط زیست در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: توسعه پایانه های اتوبوسرانی و تاکسی رانی، راه اندازی ایستگاه دولت آباد به عنوان سومین ایستگاه متروی تهران در شهرری و اتصال خط 6 مترو به ضلع جنوب حرم از مهمترین پروژه های شهری در راستای توسعه حمل و نقل عمومی است که در این منطقه جنوبی در جریان اجرا قرار دارد.

ارسال نظرات