سردار بهشتی: در سه هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور باشگاه ورزشی تاسیس می شود

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: در برنامه 5 ساله ششم توسعه با همکاری سازمان ورزش بسیج در 3 هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور باشگاه ورزشی تاسیس می شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۱۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سردار حسین بهشتی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های 5 ساله ششم توسعه بسیج که از سال 95 آغاز می شود، سازمان بسیج مساجد و محلات با همکاری سازمان ورزش بسیج برنامه هایی را جهت توسعه و گسترش ورزش در سطح پایگاه های بسیج را اجرا می کند. 

سردار بهشتی افزود: یکی از اقدامات و تلاش هایی که برای توسعه ورزش صورت خواهد گرفت، تشکیل باشگاه در بیش از 3 هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور است. همچنین در موضوع آموزش علاوه بر تدوین کتب آموزشی، مسئولین تربیت بدنی 500 پایگاه شهرستان های کشور آموزش های کاربردی را در دوره های آموزشی فرا می گیرند.

وی اظهار داشت: در همین زمینه الگوهای اجرایی فعالیت ها و برنامه های مربوط به حوزه ورزش در سطح مدیران پایگاه ها و مدیران ورزش حوزه های مقاومت برای مربیان تربیت بدنی برادر و خواهر پایگاه های سراسر کشور در غالب کتاب کار در حال گردآوری است که در اختیار این گروه قرار خواهد گرفت تا بدین وسیله با اجرای یکنواخت برنامه ها در سراسر کشور، میزان بهره مندی از فعالیت ها افزایش پیدا کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار