تهیه کننده تئاتر "سوسمارها هم دوز بازی می کنند" گفت: این نمایش از امشب ساعت ۱۹:۳۰ و با حضور مهمان هایی چون "سید مهدی شجاعی" و "سید مجتبی حسینی" در تماشاخانه سرو افتتاح و به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۶۵۰۴۶۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش سرویس روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت ، خبرگزاری بسیج احسان عبدالهی تهیه کننده تئاتر "سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند"  پیرامون زمان آغاز این نمایش و جزئیات مربوط به آن عنوان کرد:  اجرای نمایش تئاتر "سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند"  از  یکشنبه ۱۶ اسفندماه در تماشاخانه سرو آغازشده است.

این تهیه کننده ادامه داد: عقیده گروه سلمان و عقیده گروه کاری در نمایش تئاتر "سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند" بر این بود که هر هنری را که قصد داریم کار کنیم باید مختصات آن را به خوبی بدانیم و بر ریزه کاری های آن واقف باشیم تا در نهایت کار خوبی را برای نمایش به مخاطبان تولید کنیم.

عبدالهی خاطرنشان کرد: حالا اگر آن مختصات لازم را درنظر نگیریم به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا نخواهیم کرد. در خصوص این نمایش پیش بینی ما این است که مخاطبان این نمایش را با کارهای دیگر متفاوت خواهند دید. نکته دیگر اینکه ما بسیار سعی کردیم تا استانداردهای لازم را در این کار درنظر بگیریم.

وی اضافه کرد: ما از اینکه در این نمایش شعار داده و یا اشاراتی مستقیم به موضوع و مقوله دین داشته باشیم پرهیز کرده ایم. همچنین از نظر محتوی که آقای "یاسین حجازی" نویسنده این کار است نیز قصه هایی را در این نمایش آورده اند که مخاطبان، مردم و حتی قشر مذهبی جامعه کمتر آنها را شنیده اند.

این تهیه کننده یادآور شد: به علت اینکه در ایام فاطمیه هم قرار داریم ادعای ما در این نمایش این نبوده که بیاییم و مصائب حضرت فاطمه الزهراء (س) را تصویری کنیم بلکه سعی کردیم تا در این نمایش یک محتوایی را به مخاطبان خود انتقال بدهیم. البته در این نمایش یک اشاره هایی به شهادت حضرت فاطمه الزهراء (س) می‌شود و اینگونه هم نیست که نمایش بی ارتباط با موضوع شهادت ایشان باشد.

عبدالهی متذکر شد: این نمایش دارای یک تفاوت‌هایی است و ممکن است که برخی ها از این تفاوت مقداری هم متعجب شوند که چرا در این ایام همچنین نمایشی به روی صحنه می‌رود. ولی اهداف ما که همانا انتقال یک مفهوم مذهبی و دینی بزرگ بوده حاصل شده است.

وی اظهار کرد: اگر بخواهم به بازیگرانی که در این نمایش حضور دارند اشاره کنم باید از مهران شجاع، مرتضی اسلامی، علی اکبر آخوندی، هادی اسلامی، امیرحسین آذرخش، محمد صابر شکری و حمید صابری نام ببرم.

گفتنی است که تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد ولی الله قرنی، خیابان شهید فلاح پور، شماره ۱ واقع شده است.

 
ارسال نظرات