در گفتگوی "بسیج" با عضوکمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای یک دوره محدود نیست بلکه ما باید برای یک جنگ اقتصادی همیشگی آمادگی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۰۴۴۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به عملکرد منفی دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در بودجه 95 رویکردهای اقتصاد مقاومتی تعریف شد  و در مبحث تبصره 16 دولت  ازمجلس تقاضای جابجایی 10 درصدی هزینه ای و 5درصدی عمرانی و امکان انتشار اوراق اسلامی و یا اوراق های دیگر را داشته است.

وی افزود:  بخشی از اهداف اقتصادی مانند ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که رهبری به آن اشاره داشتند بنا به دلایلی اجرایی نشده است. 

نماینده مردم لاهیجان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی هنوز کسری بودجه تامین نشده و چندین میلیارد تومان کسری بودجه وجود دارد .

 ندیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی در بودجه 95 و برنامه ششم توسعه درج شده  اما از نظر منابع توفیقی ندارد. به عبارت بهتر تاکنون تلاشی برای رونق اقتصادی انجام نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد:  تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای یک دوره محدود نیست بلکه ما باید برای یک جنگ اقتصادی همیشگی  آمادگی داشته باشیم  که نیاز به برنامه دراز مدت دارد.

 

ارسال نظرات