امروز کناره اروند شاهد یک صدایی ملت در حفظ افتخار سیاسی و همه جانبه انقلاب اسلامی ایران بود و آنرا شنید و در دلش تارخی کرد تا به همه برساند.
کد خبر: ۸۶۵۰۴۰۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
خبرگزاری بسیج مازندران، امروز اروند کنار حال و هوای سربندهای یا زهرایی(س) را می دهد که  رزمندگان   در جنگ تحمیلی با  اعتقاد راسخ به آن فتوحاتی را رقم می زدند که از تحلیل و بررسی های تسلیحاتی، نیرویی، تجهیزاتی و جغرافیایی آن زمان بدور بود.
 امروز هم کاروانهای راهیان نور بیاد رزمندگان دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با همان سربندها به سوی اروند رفته تا فضای  آن دوران  را متجلی کنند.
 مردان و زنان  بهمراه کاروانها با چفیه هایی بر گردن، عشق به، سادگی یکرنگی و  معنویت را نمایان کردند.

در گوشه کنار کرانه اروند زائران در قالب کاروانهایی متفاوت به صحبت های راویان توجه می کردند که از فاو و خروش اروند وحشی، شب های سخت زمستان، لباس غواصان شجاع  عملیات والفجز8 ، توجیه عملیات، ساخت پل های شناور و مهمی چون مهندسی عالمانه  سازه بعثت بیان می شد.
 کاروانها روایاتی را گوش می سپردند که رزمندگان خروش اروند را به سخره می گرفتند و جریان وحشی اروند  در مقابل روح شجاعت و فطرت  پاک شهدا و رزمندگان ما به اذن خدا ی موسی همچون نیل  بی رمق و همراه می شد.
 امروز بار دیگر اروند زمزمه هایی را می شنید که نه در قرون گذشته که در سه دهه قبل مردان خدا  با زمزمه های خود آن را آرام می کردند.
 امروز هم کاروانها آمدند تا بگویند  هیهات من الذله رزمندگان در زندگیشان همچون رود جاریست و در مقابل بد خواهان نظام انفلاب اسلامی و بد خواهان ولایت فقیه  توفنده و خشن است.
 امروز بار دیگر درس ایثار و شهادت طلبی برای عزت اسلام و یاری مظلوم در کنار اروندی گفته می شود که بتواند با ورود در آبهای بین المللی آنرا به جهانیان برساند.
 امروز دانشجویان، دانش آموزان بیش از پیش آمدند تا ثابت کنند فرزندان شعب ابی طالب ترسی از محاصره ها ندارند و مذاکرات با شیطان را کاری بیهوده می دانند که برخی با شعار تعامل و تدبیر  در دام استکبار ی  مذاکره، توافق، برجام یا هر نامی با هدف پنهان ننگین گرفتار شدند.
 امروز کاروانها در کنار مسافر اروند(آب)،  پیام   هشیاری ملت اسلام، جدایی ناپذیری از آرمانهای انقلاب اسلامی، تبعیت محض از منویات سعادت آفرین مقام عظمای ولایت، استکبار ستیزی ، یاری مظلومان در هر نقطه از جهان و توجه به معیشت ملت با اقتصاد مقاومتی و درونزا و فرهنگ اسلامی  را  به همه جهان ارائه کردند.
 امروز کناره اروند شاهد یک صدایی ملت در حفظ افتخار سیاسی و همه جانبه انقلاب اسلامی ایران بود و آنرا شنید و در دلش تارخی کرد تا به همه برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها