دبیر کمیته رزمایش و عملیات کنگره ملی 8هزار شهید گیلان:
دبیر کمیته رزمایش و عملیات نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان از اجرای رزمایش کربلای 5 در حاشیه برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خب داد و افزود: این رزمایش بمدت پنج شب از 11 تا 15 اردیبهشت در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۳۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سرهنگ بهروز دولتی در جمع اصحاب رسانه استان با بیان اینکه اعضای کمیته رزمایش و عملیات را نیروهای مسلح تشکیل می دهند اظهار کرد: نیروی زمینی و دریایی ارتش، نیروی زمینی و دریایی سپاه، نیروی انتظامی، گروه های مردم نهاد و ... از اعضای این کمیته هستند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و نظامی در 14 میدان از شهرستان رشت همزمان با برگزاری نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد و افزود: میدان شهدای ذهاب، سبزه میدان، پاسداران، امام حسین( علیه السلام )، شهید انصاری، ولیعصر، میدان انتظام، گیل، نیروی دریایی، پاسداران، مصلا، چهارراه گلسار، فرهنگ و جهاد... از جمله میدان‌های مهم شهرستان رشت است که از 2 اردیبهشت تا 12 ردیبهشت تجهیزات نظامی توسط در آنجا مستقر خواهد شد.

دبیر کمیته رزمایش و عملیات نخستین کنگره ملی 8هزار شهید گیلان با بیان اینکه یک غرفه کمیته فرهنگی در بحث ماکت عملیات نصر چهار است که گیلانی ها در این عملیات نقش آفرینی کردند و در مقیاس نظامی پیاده می شود، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه رزمی در مرکز نمایشگاه کمیته فرهنگی با استقرار تجهیزات سبک و سنگین را برگزار خواهیم کرد.

دولتی از اجرای رزمایش کربلای 5 در حاشیه برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان خب داد و افزود: این رزمایش بمدت پنج شب از 11 تا 15 اردیبهشت در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه وداع مادران شهید با رزمندگان و در نهایت اجرای رزمایش را در دستور کار داریم، ابراز کرد: فضا را برای ورود پنج هزار نفر طراحی خواهیم کرد و این قسمت کار بیشتر برای جوانان لذت بخش است.

ارسال نظرات