نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان است

حجت الاسلام محمد علی نکونام در یادواره شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی است.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۲۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پنجمین یادواره شهدای نقنه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه سیدالشهداء علیه السلام شهر نقنه برگزار شد.

امام جمعه شهرکرد در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز در این مراسم گرد هم آمده ایم تا اجازه ندهیم داعشی که پرورش یافته دامن آمریکا است جنایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، با بیان اینکه در کشور با یک فتنه اکبر مواجه هستیم، تأکید کرد: امروز اگر بصیرت در وجودمان شعله ور باشد و فتنه گران بر سر جای خود بنشینند قطعا اسلام آمریکایی راه به جایی نخواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به رواج گفتمانی در کشور با رویکرد دادن امتیاز به دشمنان برای تأمین مقداری آسایش، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی است.

این مقام مسئول، به مصوبات برجام در بحث هسته ای نیز اشاره کرد و با بیان امتیازات داده شده از جمله؛ دست برداشتن از غنی سازی 20درصدی و کاهش تعداد سانتریفیوژها، گفت: این همه امتیاز در جریان مذاکرات به طرف مقابل دادیم؛ اما آنها هنوز از کارهای خود دست برنداشته اند و به فرموده مقام معظم رهبری، همه وعده های آنها فقط بر روی کاغذ است و در زمین چیزی مشاهده نکرده ا یم.

وی، رشد کشور از ابتدای انقلاب اسلامی را در سایه تحریم ها دانست و خطاب به مسئولان، تأکید کرد: چرا برای مردم عرصه فریبنده ای ایجاد می کنید تا بعضی ها را مردم دلسوز به حساب آورند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام شهرکرد ادامه داد: ما با مذاکره و تعامل با دنیا مخالف نیستیم، ؛ ولی ارتباط با دنیا فقط خلاصه در آمریکا و اروپا نیست.

وی، با طرح این سؤال که، چرا با آرمانهای امام (ره) و شهدا بازی می کنید؟ اظهار کرد: حیف است جزء ریزش های انقلاب باشید؛ انقلاب از جای سست نشأت نگرفته که از جای سست متزلزل شود.

امام جمعه شهرکرد، خواسته های اصلی آمریکا و استکبار جهانی از ملت ایران را دست برداشتن از انقلاب و شعارهای بلند قرآنی دانست و تأکید کرد: متاسفانه برخی ها فریب آنها را خورده اند و مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

وی، به بحث حقوق بشر نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان است که در بسیاری از نقاط دنیا ایجاد ناامنی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار