خبرهای داغ:
نائب رئیس بسیج شهرستان همدان گفت: فضای کلاس درس و مطالب کتب درسی باید پر جاذبه‌تر واسلامی‌تر از وضع موجود باشد.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۰۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی امید امروز در نشست شورای همفکری بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند و انعکاس آن در جهان اظهار داشت: این حضور باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در ادامه با بیان اینکه با شرکت سران فتنه در انتخابات مشخص شد ادعای آنها مبنی بر تقلب در انتخابات، کذب محض و تهمتی بیش نبوده و ساختار انتخابات در ایران قانونمند است، گفت: احزاب وگروه‌ها و منتخبین با تمکین به نتایج انتخابات نشان دادند که به بلوغ سیاسی رسیده و راه‌های رسیدن به خواسته‌ها را در چارچوب قانون می‌بینند و همه ما باید از قانون تبعیت کنیم و به آن احترام بگذاریم.

نائب رئیس بسیج شهرستان همدان در ادامه با اشاره به آموزش فرایند محور در مدارس به بیان مسائلی پیرامون تقویت گروه‌های آموزشی در سطح ناحیه و اداره کل به صورت کاربردی و همه جانبه و محدود کردن تعداد مدارس خاص و انتقال آنها به مدارس عادی در سایر نقاط شهر پرداخت.

وی ادامه داد: تغییر آموزش و پرورش کیفی به کمی (چهار گزینه‌ای) به خصوص در مدارس متوسطه دوره دوم، فراموش شدن آموزش و تربیت شهروند خوب و اقناع نشدن دانش‌آموزان متوسطه دوم در مدارس و متمایل شدن آنان به آموزشگاه‌های بیرون، مشکلاتی است که باید به آنها توجه داشت.

کاوسی‌امید با اشاره به راهکارها تصریح کرد: تشکیل گروه‌های درسی در مدارس توسط دبیران هم رشته با انگیزه و با کیفیت وانتقال تجربه‌های موفق تدریس در جلسات شورای دبیران همکاران از جمله راهکارهاست.

وی خاطرنشان کرد: فضای کلاس درس و مطالب کتب درسی باید پر جاذبه‌تر و اسلامی‌تر از وضع موجود باشد و همچنین در صورت امکان بخشنامه‌ای صادر شود که همکاران گوشی تلفن همراه را به کلاس درس نبرند زیرا این کار به نفع آموزش و پرورش و دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات