دلایل زیادی وجود دارد که وقتی می‌خواهید موتورسیکلتی بخرید به دنبال یک الکتریکی باشید. گشتاور فوری، نداشتن آلودگی و کم صدا بودن دلایل خوبی محسوب می‌شوند. شرکت‌های زیادی هم هستند که این موتورها را تولید می‌کنند. ولی مشتریان «لیتوگرین موشن» چیزی بیشتر از اینها می‌خواهند.
کد خبر: ۸۶۵۰۲۸۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، لیتو می‌گوید:« جدا از عملکرد مشتریانش به دنبال موتوری با کلاس، منحصر بفرد و لوکس هستند و موتور سورا الکتریک همه اینها را دارد. گزارشات رسیده نشان می‌دهند که مشتریان لیتو قرار است چیزی منحصر بفردتر نصیب‌شان شود.

  این سری موتور با نام لیتو گرین موشن تولید می‌شوند. این موتور انقلابی در استانداردهای یک موتورسیکلت الکتریکی است. با قیمتی کمتر از 50 هزار دلار سورا موتوری با قابلیت‌های کروز و اسپرت در اختیار مشتریان می‌گذارد.

 

 

 موتور سه فاز الکتریکی که روی سورا نصب شده است می‌تواند سرعت این موتور سیکلت را به 118 مایل در ساعت برساند. موتور سوار با یک دگمه می‌تواند صندلی برقی این موتور سیکلت را به حالت کروز یا اسپرت تنظیم کند.

 بزرگترین پیشرفت در تولید این سری نحوه شارژ شدن این موتور سیکلت‌هاست. مدل سال گذشته یک باتری لیتیوم پلیمری داشت که 9 ساعت طول می‌کشید به صورت کامل شارژ شود.

  در مدل جدید این زمان به سه ساعت کاهش پیدا کرده است. شما با یک بار شارژ این موتور سیکلت می‌توانید 124 مایل را بپیمایید. استفاده بیشتر فیبر کربن در بدنه و چرخ‌ها باعث شده وزن این موتور کاهش پیدا کند و ظاهرش خش‌ تر شود.

منبع:اتحادیه طلا

ارسال نظرات