پنجمین یادواره شهدای روستای ابراهیم آباد خلیل آباد برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای روستای ابراهیم آباد با حضور پرشور مردم ولایتمدار این روستا در شب شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۲۶۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام هادی دل آرام، امام جماعت روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان خلیل آباد در پنجمین یادواره شهدای این روستا اولین  ‌نعمت انقلاب به تعبیر امام خمینی(ره) را شهدا دانست و اظهار داشت: اولین اقدامی که امام راحل در ورود به ایران اسلامی بعد از چهارده سال تبعید انجام دادند، حضور در بهشت زهرا بود.

وی با بیان اینکه امروز باید همه‌ی مسئولین این نظام را مقدس بدانند چرا که، بر سر سفره شهدا نشسته اند، خاطر نشان کرد: همه‌ی مردم، جوانان، مبلغان و.. باید بدانند که بر سر سفره شهدا، امام شهدا و اهل‌ بیت نشسته‌اند.

دل آرام ادامه داد: امروز اگر منبری‌ها مجالس صد‌ نفره و هزار نفره و چند هزار نفره دارند، اگر مبلغین از طریق رسانه، مجلس میلیونی دارند، این به برکت خون شهداست پس همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی عزّت، افتخار، امنیت و پیشرفت جامعه را مدیون خون شهدا دانست، تصریح کرد: ما اعتقادمان این است که شهدا بُرد کردند، برندگان مسابقه عالم هستی شهدا هستند. شهدا همان‌هایی هستند که چون اینجا پرواز کردند، روز قیامت هم پروازی به بهشت می‌روند. «السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولَئِكَ الْمُقَرَّبُونَ»

امام جماعت روستای ابراهیم آباد در خاتمه با بیان اینکه هر جا یاد و خاطره شهدا باشد، سه نکته تربیتی برای ما بوجود خواهد آمد، اذعان نمود: حسرت به جایگاه و مقام و نورانیت و علو درجات آنها، غصه خوردن در یاد شهدا و اتمام حجت شهدا برای ما سه نکته تربیتی است که به برکت یاد شهدا نصیب ما می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار