شهردار شهرکرد:

هفته آخر سال، هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر است

شهردار شهرکرد از نامگذاری هفته پایانی سال به عنوان «هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر» خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۰۲۵۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به نورالله غلامیان دهکردی در نشست ستاد استقبال از بهار شهرداری شهرکرد اظهار داشت: مشارکت مردم در عرصه پاکیزگی و نظافت معابر سطح شهر و همچنین تعامل و همکاری بیشتر شهروندان با نیروهای خدمات شهری شهرداری به منزله داشتن شهری پاک و زیبا را از جمله اهداف این طرح در آستانه عید نوروز عنوان کرد.

شهردار شهرکرد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با شهرداری از سایر شهروندان خواست تا بار دیگر در راستای داشتن شهری زیبا و پاکیزه به منظور استقبال از بهار و میهمانان نوروزی یاری‌گر نیروهای شهرداری در نظافت و پاک‌سازی معابر شهری باشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیف و شستشوی معابر شهری گفت: عملیات نظافت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوایل اسفند ماه آغاز شده و با تمام قوا تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.

غلامیان دهکردی در ادامه اصلاح و نوسازی مبلمان و تاسیسات شهری، شست وشوی معابر و المان ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان ها و پارک های شهر، برپایی سفره نمادین هفت سین در ورودی های شهر را از مهم ترین برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرکرد دانست.

شهردار شهرکرد ادامه داد: بازسازی و نصب المان های نوروزی در سطح شهر، طراحی و نصب چند مکعب نور پردازی، اجرای هفت سین سیار دوچرخه در سطح شهر، رنگ آمیزی و اجرای نقاشی های دیواری، راه اندازی اکیپ های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده سازی پارک ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری است.

وی ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله های ساختمانی و راه اندازی بازارچه های موقت نوروزی را از دیگر برنامه های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز امسال عنوان کرد.

غلامیان افزود: این ستاد تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال است و علاوه بر پاکسازی و نظافت، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز بر عهده دارد.

شهردار شهرکرد در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز صدور مجوزهای حفاری و خاکبرداری در این شهر تا ۱۵ فروردین‌ماه سال 95 متوقف شده است.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

ارسال نظرات