کد خبر: ۸۶۵۰۲۲۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹



نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران، گفت: راهبرد جدید غرب نشان می دهد که آنها درصدد هستند بعد از تحریم های ظالمانه با شعار تعامل در کشور نفوذ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درنشست عاشقان ولایت جزیره قشم که با محوریت انتخابات ، مشارکت همگانی و اقتدار ملی برگزار شد، گفت: آمریکا و کشورهای زیر سلطه آن به دنبال این هستند که رابطه ایران را به کشورهای دیگر قطع کنند و انقلاب را از درون مورد حمله قرار دهند.

 وی افزود: دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران با جنگ سخت و نیمه سخت به نتیجه نرسید و برنامه ریزی در انتخابات به دنبال پیاده کردن اهداف خود در ایران است. نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران، با بیان اینکه دشمن چهار تاکتیک نظامی، نیمه سخت، آشوب و نامنی، تحریم وتعامل را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 تصریح کرد: دشمنان وقتی از راه نظامی و جنگ سخت به سد محکم مردمی برخورد کردند روی به جنگ نرم و تحریم ها آوردند که این نقشه های دشمن با بصیرت خنثی شد و در حال حاضر دشمن با تعامل به دنبال نفوذ است .

 

 وی مجلس را هدف نفوذ دشمن عنوان کرد و افزود: تقویت عناصری که بدون اصول ، مبانی و فراجناحی عمل می کنند از اهداف دشمن برای مشکل سازی در انتخابات است.

 

 حجت الاسلام سعیدی ، بیان کرد : اگر هم دولت بخواهد برجام را با جدیت دنبال کند و فرمایشات مقام معظم رهبری را دنبال کند نیازمند به یک مجلس انقلابی است نه یک مجلس منفعل چر
ارسال نظرات