دانش آموزان بعد از نهاد خانواده در مدارس جامعه پذير مي شوند و يک عرصه اجتماعي است که بايد در آن با آداب ورسوم اجتماعي آشنا وقانون مدار خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۱۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان طارم در جمع دانش آموزان دبيرستان دخترانه عصمت آببر گفت: مدرسه عامل تجهيز دانش آموزان به اخلاق و مهارت هاي اجتماعي است اگر با مهارت هاي اجتماعي چون مثل خشم، ارتباط موثر وهمدلي آشنا نباشيم ممکن است علاوه بر اينکه براي خودمان مشکل به وجود مي آوريم جامعه را هم به يک سمت و سويي ببريم که به عنوان يک جامعه نا امن معرفي بشود .

سرهنگ فريدون اوجاقلو افزود: دانش آموزان بعد از نهاد خانواده در مدارس جامعه پذير مي شوند و يک عرصه اجتماعي است که بايد در آن با آداب ورسوم اجتماعي آشنا وقانون مدار خواهند شد.

وی اظهار داشت: عامل ديگري که در مدرسه مي تواند باعث ارتقاء دانش اجتماعي براي دانش آموزان شود ، آشنايي با مشکلات و معضلات جامعه و نحوه مقابله با اين معضلات با فراگيري مهارت هاي اجتماعي است.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم افزود: امروز دشمنان ايران اسلامي با استفاده از تهاجم فرهنگي، فرزندان ما را هدف مقاصد شوم خود قرار داده اند و قصد ضربه زدن به نهاد و رکن اصلي خانواده را دارند و در اين ميان افزايش آگاهي و بصيرت خانواده سد محکمي در مقابل حربه شوم آن ها خواهد بود و امروزه بصيرت و آگاهي رمز موفقيت در مقابل خطرات موجود در جامعه است.

اين مقام مسئول خطاب به دانش آموزان گفت: يقين بدانيد که دغدغه ي پليس،سلامت جسم وروح شما درتمام دوران زندگي وفراتر از دوران تحصيل مي باشد،چراکه سلامت شما سلامت خانواده ي آينده شما را تضمين مي کند وسلامت خانواده شما نيز ضامن سلامت وامنيت جامعه خواهد بود.

ارسال نظرات