برای نخستین بار مسابقه عکاسی باغ هنر در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۱۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار زنجان گفت: مسابقه " عکاسی باغ هنر" به منظور شناسایی و معرفی جاذبه‌های طبیعی و نیز آداب و رسوم نوروز برگزار می‌شود.

سعید صفوی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت به کانال رسمی تلگرام باغ هنر به آدرس ARTGARDEN ارسال کنند.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر خود را با دوربین عکاسی و یا تلفن همراه در زمینه‌های نوروز، طبیعت، موضوعات اجتماعی و شهر زنجان به آدرس عنوان شده ارسال کنند.

صفوی خاطرنشان کرد: به نفر برگزیده مسابقه عکاسی باغ هنر دوربین عکاسی، نفر دوم گوشی موبایل و نفر سوم نیز 5 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره دیوار‌نگاری با عنوان «صدای رنگ دو» ابراز کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان نقاش زنجانی با موضوع بهار و طبیعت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره صدای رنگ سال گذشته نیز با فرارسیدن آغاز بهار به همت شهرداری برگزار شد تصریح کرد: این جشنواره امسال در وسعت بیشتری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به برگزاری طرح گذر نوروز اشاره کرد و افزود: این طرح نیز همانند سال گذشته با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی در زنجان به اجرا درمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه برخلاف سال گذشته طرح گذر نوروز امسال به مدت سه روز در بافت مرکزی شهر زنجان برگزار می‌شود یادآور شد: در این طرح برگزاری برنامه‌های مختلف و تداعی چهره‌ای از دوران گذشته بافت تاریخی شهر در نظر گرفته شده است.

صفوی خاطرنشان کرد: زمان دقیق برگزاری طرح گذر نوروزی پس از بررسی‌های لازم در نشست خبری اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظرات