مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
امروز انقلاب اسلامی تاثیر خود را گذاشته و روح تازه‌ای به حرکت‌های آزادیخواهانه انقلاب‌های جهان بخشیده است.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نخستین یادواره فرماندهان و 432 شهید غرب و شمال‌غرب کشور استان زنجان ضمن تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) یاد و خاطره شهدای نظام و انقلاب را گرامی داشت و گفت: دوستان و دشمنان انقلاب همگی معتقدند که مانایی انقلاب اسلامی ایران داشتن ماهیت دینی آن است که نشانه ماهیت دینی وجود شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

حجت‌الاسلام علی متین افزود: اگر امروز شاهد حضور با شکوه مردم در یادواره شهدا هستیم نشان‌دهنده ارج نهادن مردم به یاد و خاطره شهداست.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌هایی مانند انقلاب‌های کبیر فرانسه، اکتبر روسیه و دیگر انقلاب‌های مادر در دنیا محسوب می‌شوند ابراز کرد: این انقلاب‌ها نه تنها انقلاب‌شان باقی نمانده بلکه آنکه کشوری که انقلاب را به وجود آورده نیز در نقشه جغرافیا وجود خارجی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان افزود: اگر اکنون به نقشه نگاه کنیم چیزی با نام اتحاد جماهیر شوروی را نمی‌بینیم تا اینکه به سراغ انقلاب اکتبر آن برویم تا ببینیم سوسیالیستی که برای جامعه بشریت از این انقلاب به وجود آمد در چه وضعیتی است.

وی بیان کرد: اگرچه انقلاب کبیر فرانسه به حسب ظاهر وجود دارد و لیبرال دموکراسی را برای بشر به ارمغان آورد ولی اکنون چیزی به عنوان آزادی به معنای واقعی کلمه را در فرانسه نمی‌بینید و فقط نام آن مانده است.

متین درادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رشادت ملت ایران و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز بسیاری از انقلاب‌های جهان و حرکت‌های آزادی‌خواهانه از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است، افزود: امروز انقلاب اسلامی تاثیر خود را گذاشته و روح تازه‌ای به حرکت‌های آزادیخواهانه بخشیده است.

ارسال نظرات