خبرهای داغ:
آئین اختتامیه بزرگداشت کشوری شهدای غواص با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌های خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آئین اختتامیه بزرگداشت کشوری شهدای غواص با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌های خوزستان در اهواز برگزار شد.

علیرضا رازقی‌زاده در مراسم اختتامیه 175 شهید غواص که امروز ظهر در دانشگاه پیام‌نور مرکز اهواز برگزار شد اظهار داشت: باتوجه به مشورت‌هایی که با مسئولان دانشگاه پیام‌نور داشتیم، قرار شد برای 175 شهید غواص، در دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر استان‌های کشور مراسمی را  برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان خوزستان با اشاره به اینکه شهدا خصوصیات منحصربه‌فردی داشتند، بیان کرد: مهم‍ترین موضوعی که ما بیشتر به آن نیازمندیم و باید در بین جوانان نیز بیشتر دیده شود، عبات و بندگی خداوند متعال است.

وی افزود: رزمنده‌ها در زمان هشت سال دفاع مقدس، وقتی که در جبهه به‌سر می‌بردند، هرروز حدود 2 ساعت قبل از اذان صبح بیدار میشدند و به عبادت و تضرع با پروردگار خویش می‌پرداختند و همچنین نماز شب را همیشه می‌خواندند.

رازقی‌زاده با اشاره به اینکه رضایت‌مندی شهدا نیز مثل‌زدنی بود، عنوان کرد: شهدا همیشه به دنبال رفع مشکل مردم بودند و این کار را با توضع و فروتنی انجام می‌دادند.

وی افزود: در حقیقت شهدا میزبان این مراسم هستند. شهدا الگوی بسیار خوبی هستند برای همه‌ی افراد جامعه به‌ویژه دانشجویان. مهچنین ذکر سجایای اخلاقی شهدا، راهنمای خوبی برای زندگی است.

وی با اشاره به اینکه باید نام شهدا را پررنگ‌تر نشان دهیم و رفتار و گفتار  آن‌ها را الگوی خود قرار دهیم، بیان کرد: کوچه‌ها، خیابان‌ها و دانشگاه‌ها را با نام شهدا مزین می‌کنیم تا رسم شهدا را فراموش نکنیم و به وصیت آن‌ها عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها