خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

شمیم شهادت استان همدان را عطرآگین کرد

استان همدان امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، میزبان 11 پرستوی سبک‌بال و بی‌نام و نشان از تبار عشق بود.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۴۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امسال ایام شهادت حضرت فاطمه(س) رنگ و بوی دیگری داشت، سوگواران فاطمی امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، میزبان شهدای بزرگی بودند که همچون مادرشان بی‌نام و نشان بودند.

امروز عزداران و عاشقان حضرت زهرای مرضیه(س) میزبان دلاورمردانی از تبار عشق بودند که با خود معنویت و وحدت را به ارمغان می‌آورند و هر بار با آمدنشان ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب را یادآوری می‌کنند، سندهای زنده‌ تاریخ انقلاب اسلامی این بار نیز با شمیم خود فضای دارالمجاهدین را آکنده از عطر شهادت کردند.

استان همدان امروز میزبان 11 پرستوی سبک‌بالی بود که با حضور باشکوه مردم در شهرستان‌ها تشییع شدند و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفتند.

همزمان با سالروز بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) دو شهید گمنام در شهر جورقان
شهرستان همدان و دو شهید گمنام نیز در شهر مهاجران تشییع و خاکسپاری شدند.

یک شهید گمنام نیز با حضور با شکوه مردم نهاوند تشییع و در حوزه علمیه برادران این شهر آرام گرفت.

در شهر صالح‌آباد شهرستان بهار نیز دو شهید گمنام با حضور عزاداران فاطمی تشییع و خاکسپاری شدند.

شهرستان ملایر نیز میزبان چهار شهید گمنام بود که دو شهید گمنام در شهر زنگنه و یک شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران ملایر به خاک سپرده شد و یک شهید گمنام نیز فردا 24 اسفند ماه در پادگان گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر خاکسپاری می‌شود.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید «هاشم آزادبخت» چهارمین شهید مفقودالجسد همدان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) همراه با پیکر ۱۱ شهید گمنام پس از 29 سال به وطن بازگشت که 22 اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان تویسرکان تشییع و تدفین شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات