خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی:

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب هستند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب و نظام بوده و باید مورد تکریم قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۳۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام اباذر محمدی در ویژه برنامه روز شهدا در گلزار شهداء شهر میامی گفت:خانواده های معظم شهدا با الگوگرفتن از حضرت فاطمه(س)فرزندان خود را در راه دفاع از اسلام و ولایت فدا کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) جان خود در راه دفاع از ولایت نثار کرد، افزود:شهدای ما نیز با تمسک به اهل بیت(ع)و با الگو گیری از مادر سادات جان خود را در راه اسلام نثار کردند.

محمدی با اشاره به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا که پیکر شهدای جاوید الاثر خود را هنوز ندیده اند،خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب و نظام بوده و باید مورد تکریم قرار گیرند.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه میامی در ادامه ضمن بیان اهمیت روزشهداخطاب به جوانان ونوجوانان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که در دوران هشت سال دفاع مقدس والدین شهدا با چه صبر و فداکاری منحصر به فردی فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند تا از کیان ایران زمین دفاع کنند.

رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان میامی نیز در این مراسم گفت:شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چراغ هدایت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی محسوب می شوند.
محسن چین سری خانواده های معظم شهدا را چشم وچراغ وصاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت قهرمان ایران به خصوص جوانان و نوجوانان باید صبر و استقامت این قشر از جامعه را ارج نهاده و همواره آنها را تکریم کنند.
مداحی وقرائت زیارت عاشورا،تجلیل از خانواده های معظم شهیدان ،پیاده روی خانوادگی غبارروبی مزارشهداء گمنام از مهمترین برنامه های امروز بود.
22
اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)؛ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز بزرگداشت شهدا نام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها