همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مسافران بی‌نشان در ماسال تشییع شدند و این خاطره تا ابد در میان این مردم پابرجاست.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۷۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماسال، ورود پیکر پاک سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه حال و هوای خاصی به شهر ماسال داده است.
مردم شهر در طول مسیر دسته دسته خود را به کاروان شهدا می رسانند، بوی بغض و گریه شهر را فرا گرفته است و زنان و مردان چنان غرق در ماتم و عزا شده اند که گویی در حال وداع با عزیزان خود هستند.

اینجا همه چیز بوی غربت می دهد، بوی عشق، بوی ایثار، بوی فداکاری... امروز ماسال معطر به بوی بهشت است، معطر به بوی سروهای سبز و ماندگاری است که پس از سال ها دوری از وطن خویش امروز لبخندی شیرین بر لبان آن ها نقش خواهد بست.
فضای شهر با رجعت پیکر پاک سه حماسه میدان‌های نبرد معطر به عطر کربلای حسین (ع) شد و حضور این حماسه پس از سال‌ها دوری افتخار بزرگ بر امت هوشیار است تا بار دیگر با یاد‌آوری حماسه و ایثار جان‌فشانی مردان بی‌ادعا در میدان‌های رزم با آرمان سرخ و عاشورایی این شهیدان در ادامه راه سرخشان تجدید بیعت و میثاق کنند.

صدای گریه و بغض‌های فروخفته از گوشه و کنار می‌آمد گویا با این شهدا نسبتی دارند. دل‌های شکسته‌ای که آمده بودند شهدا را زیارت کنند.

آمده بودند که بگویند ما هیچ‌گاه رشادت و ایثارگری شما را فراموش نکرده و بیعت می‌کنیم در مسیر شما گام برداریم و نگذاریم هیچ فردی جرأت نگاه چپ به سرزمینمان داشته باشد.


ارسال نظرات