کد خبر: ۸۶۴۹۹۵۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
ستار هدایت در جمع عزاداران فاطمی(س) شهر یاسوج که در حسینیه امام علی(ع) شهرک امام حسین یاسوج همزمان باشب شهادت دخت نبی اکرم(ص) برگزار شده به توصیف نعمت های بزرگ خداوند از خلقت آدم ابوالعشر اشاره کرد و گفت: نعمت های زیادی خداوند متعال برای انسان آفریده است که قابل توصیف نیستند، که آفرینش بهشت و جهنم برای انسانهای نمونه بزرگی از خلقت های خداوند متعال است.

وی به آفرینش بهشت و جهنم و عکس العمل فرشتگان در زمان آفرینش این دوخلقت بزرگ اشاره کرد و گفت:وقتی خداوند منان بهشت را آفرید همه فرشتگان مات و مبهوت ماندند که آیا کسی هست که که تعریف بهشت را بشنود و نافرمانی کند، که ندا آمد ؛آری جاده بهشت جاده ای ناهموار و پر پیچ خم است که مقصود رسیدن به آن تحمل رنج های بسیار ،نیکی و کارنیکو کردن است.

فعال فرهنگی کهگیلویه وبویراحمدی در ادامه به  آفرینش جهنم  از جانب خداوند متعال اشاره کرد وبیان داشت: فرشتگان وقتی زبانه های آتش جهنم را دیدند به این جمله بسنده کردند که کدام خالق در این آتش خواهد سوخت وآیا کسی این مکان را خواهد دید، که ندا آمد ؛آری راه جهنم راهی صاف، پر آب علف و هموار است که هر انسانی با غفلت و ناآگاهی و ندانستن حق از باطل به آن راه می رود.

راه انبیاء الهی راه رستگاری و آزادگی است

هدایت خواه تصریح کرد: امروز راه بهشت راه زجر کشیدن علی(ع) اولاد او و کشته شدن آنان در راه حق، چون سید الشهداء و حضرت فاطمه زهاره ا(س) است که برای بقای دین و سنت پیامبر با زجرها و ملامات زیادی در راه دین خدا به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به رکن بزرگ ولایت در اسلام و توجه به فرمان ولی اشاره کرد و گفت: ایمان راسخ و توجه کردن به فرمان ولی و قبول کردن ولایت مطلقه فقیه از نشانه های رستگاران است.

فرمان ولی همیشه باید فصل الخطاب قرار گیرد

هدایت خواه تقوا و قرار گرفتن در راه ولی را از اساس بهشت دانست و افزود:گام نهادن در راه فرمان ولی را از اساس دین است.

وی بیان کرد: امروز باید ببینم که ولی چه چیزی را مشخص می کندو فرمان ولی در راستای چه چیزی است.

فعال فرهنگی هم استانی یکی از نشانه اسلام را  پذیرفتن فرمان ولی دانست و ابراز کرد:برخی مواقع ممکن است فرمان ولی برخلاف میل باشد ،اما آنجاست که باید انسان ولایت مدار ی خود را نشان دهد.

وی به دغدغه مقام معظم رهبری به مسئله افزایش نسل و پیر شدن جمعیت کنونی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان از چند سال قبل تا کنون اعلام کرده است که وقتی به این مسئله( کاهش جمعیت) توجه می کنم، تنم می لرزد. 

یکی از حربه های دشمان گنجاندن تفکر مسموم تک فرزندی در کشور است

فعال فرهنگی هم استانی کاهش جمعیت و پیر شدن جمعیت فعلی ایران را از حربه های دشمنان برای کاهش نسل شیعه در جهان دانست و  افزود: دشمن امروز با توطئه های فراوان در صدد ضربه زدن به این نظام بوده که یکی از اهداف آنان، جا انداختن تفکراتی مسموم در بین جامعه برای کاهش جمعیت جوانان ایران است.

 

هدایت خواه هدف دشمن از این کار را استحاله و از بین بردن توان و قدرت شیعه در منطقه و جهان دانست و افزود:بهانه های امروزی که مشکلات اقتصادی از مهمترین دلایل تک فرزندی و تک نسلی بوده، همه یک نقشه نرم برای بی رغبت کردن مردم کشور نسبت به خانواده است.

وی تصریح کرد:ولایت مداری جزء شاخصه های ایمان است و کسانی که اهل ولایت هستند رکن اصلی آنها ولایت مداری است و وقتی ولی دستور می دهد باید اطاعت کرد.

تکثیر نسل یک مسئله سیاسی است نه خانوادگی

فعال فرهنگی توجه مقام معظم رهبری به ازیاد نسل را یکی مسئله سیاسی و مهم در راستای اهداف انقلاب دانست و افزود: امروز مسئله تکثیر نسل یک مسئله سیاسی است نه یک مسئله خانوادگی و باید دانست دشمن از حربه ای برای غلبه برنظام استفاده خواهد کرد.

هدایت خواه یکی از اهداف دشمن را غلبه بر تفکر شیعی در منطقه دانست و تصریح کرد: امروز نقطه مقابل تفکر دشمن(صهونیزیم) در منطقه، تفکر شیعی و انقلاب اسلامی است و مسئله کاهش نسل کشور ضربه ای بزرگ بر پیکر تفکر شیعی در منطقه خواهد زد.

ارسال نظرات