به منظور رفاه و آسایش مسافران و گردشگران پایتخت طبیعت ایران دستگاه‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌ها از هرگونه حفاری تا ۲۵ فروردین ۹۵ جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۵۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

محمد کاظم نظری با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز بر لزوم آمادگی تمامی نهادها و ارگان‌ها در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب باید تمامی دستگاه‌ها آماده باش باشند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید کمبودهای سال‌های گذشته در نوروز ۹۵ نمود پیدا کند، تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادها با آمادگی از گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنند تا زمینه جذب حداکثری گردشگر به شهرستان فراهم شود.

نظری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی و جاذبه‌های طبیعی زمینه مساعد برای جذب گردشگر را دارد، تصریح کرد: ابتدا باید زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم شود و دستگاه‌ها با تمام قوا و خدمات به مسافران و گردشگران استقبال و خدمات‌دهی کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها در استقبال و خدمات‌دهی به مسافران پایتخت طبیعت تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد حضور گردشگران متعددی از جای جای ایران باشیم و بتوانیم زمینه جذب آن‌ها برای سال‌های متمادی را فراهم کنیم.

نظری در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر گردشگران به شهرستان بویراحمد وارد می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر همکاری و آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی انتظار می‌رود دستگاه‌های خدماتی در این ایام به صورت آماده باش باشند.

وی ادامه داد: به منظور رفاه و آسایش مسافران و گردشگران پایتخت طبیعت ایران دستگاه‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌ها از هرگونه حفاری تا ۲۵ فروردین ۹۵ خودداری کرده تا مسافران با خاطره خوب و خوشی از شهرستان خارج شوند و با خدمات‌دهی مطلوب زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم.

ارسال نظرات