خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از ملت ایران به عنوان برگزیده ذات اقدس الهی یاد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۳۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری در یادواره 300شهید هشترود و چاراویماق و 20 شهید جاویدالاثر این شهرستان ها گفت: ملت ایران مدافع ولایت فقیه هستند و به هیچ وجه اهل کوفه نخواهند بود و این را در عمل ثابت کرده اند.

وی افزود: ملت ایران تا آخر پای ارزش های اسلامی و انقلاب ایستاده اند و با شهدا پیمان حفظ ارزش های اسلامی و حمایت از ولایت فقیه بسته اند.

عزت اله جعفری ادامه داد: ملت ایران نسلی هستند که می خواهند ناب محمدی(ص) و گفتمان اصلی پیامبر(ص) را به دنیا اعلام کنند و تا حصول نتیجه آن که حکومت حضرت مهدی(عج) خواهد بود ادامه خواهند داد.

وی انحراف امروز در اسلام را گفتمان های عربستانی و صهیونیستی دانست و افزود: امروز عربستان و سران اعراب در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده است و از اسلام منحرف شده است .

جعفری بیان کرد: انقلاب اسلامی دنیا را به خط کرد و اسلام ناب محمدی(ص) را که اسلام واقعی است به ملت ایران هدیه و به دنیا صادر کرد .

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نفوذ سیاسی دشمنان را خطرناک تر از دیگر نفوذها برشمرد و گفت: دشمنان در حال توطئه نفوذ سیاسی هستند و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند .

وی در ادامه با بیان اینکه نفوذ فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره ها در حال گسترش است گفت: دشمنان می خواهند فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی را بسوی غرب گسترش دهند و در این زمینه جوانان بیشترین مورد هجمه هستند که خانواده ها باید مواظب باشند .

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این یادواره از اختصاص یک میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام خبر داد و گفت: یادمان شهدای گمنام هشترود در سال آینده تکمیل خواهد شد.

ارسال نظرات