شهردار شهرکرد:

امتداد بلوار آیت الله کاشانی به کوی پلیس شهرکرد بازگشایی می‌شود

شهردار شهرکرد از آغاز عملیات عمرانی بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی تا کوی پلیس این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۰۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: طول این مسیر چهار خطه به طول 360 متر و با عرض ۴۰ متر است که امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی را به کوی پلیس متصل می‌کند.

وی افزود: برای بازگشایی این مسیر و اجرای عملیات عمرانی مورد نیاز شامل خاکبرداری، زیرسازی، جدول بندی و تأمین روشنایی و آسفالت آن افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

شهردار شهرکرد هدف از بازگشایی این محور را دسترسی آسان و ایمن ساکنان کوی پلیس به معابر اصلی و خارج شدن از بن بست، روان سازی ترافیک و ارائه خدمات سریعتر آتش نشانی و امور شهری عنوان کرد.

غلامیان دهکردی گفت: با بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی به سمت کوی پلیس شهرکرد، کاربری زمین های کشاورزی اطراف این محدوده به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و شهروندان مراقب باشند تا در دام افراد سودجو نیفتند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، سال‌ها به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر بود که فاز نخست این طرح تا میدان معلم عملیاتی گردید و هم اکنون عملیات عمرانی این طرح تا کوی پلیس اجرایی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرکرد، یکی از کانون های گردشگری کشور محسوب می گردد و همه ساله پذیرای مسافران و میهمانان زیادی از سراسر کشور می باشد لذا بازگشایی این مسیر در جهت رفاه حال گردشگران و شهروندان نقش بسزایی دارد.

وی پیش بینی کرد بازگشایی این مسیر تا اوایل تیر ماه سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

در عملیات بازگشایی و اتصال محور آیت کاشانی به کوی پلیس، شهردار شهرکرد، فرماندار شهرستان شهرکرد، معاون عمرانی و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.


ارسال نظرات