حاجی: عوامل اردویی راهیان نور مازندران در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آماده برگزاری با عظمت مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا ، دخت رسول الله، همسر مولا و ام ابیها(س) در سرزمین نور و خرمشهر است.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۳۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

خبرگزاری بسیج مازندران ، به گزارش بسیج رسانه مازندران به نقل از کمیته اطلاع رسانی راهیان نور سپاه کربلا مازندران، سرهنگ پاسدار حسین حاجی با تاکید بر اینکه استان مازندران را باید از مظلومیت فرهنگی بیرون آورد تصریح کرد : کار رسانه ها و تبلیغات باید هنری و هنرمندانه و در راستای فعالیتهای راهیان نور باشد .

  مسئول اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر  در خصوص رسالت رسانه ها در معرفی هر چه بهتر و واقعی جنگ ، تلاش گروه رسانه ای را در بازیابی و سوژه یابی مهم دانست و افزود ما تبلیغاتی همانند دو کوهه در معرفی واقعی هفت تپه میخواهیم و منطقه هفت تپه میبایست با توجه به تلاش و فداکاری ارزشمند و تاثیر گذار لشکر 25 کربلا در مدت 8 سال دفاع مقدس و اقتدار کشور در جنگ سرآمد و سرلوحه باشد.

وی با بیان اینکه جوانانی که با کار هنرمندانه رسانه به فرهنگ شهیدو شهادت گرایش پیدا می کنند، برای جامعه موثر و اثر گذارند یادآور شد : تاثیر قلم ، بیان ، گفتار و لنز دوربین رسانه ها باعث گرایش و ماندگاری فرهنگ شهید و شهادت می شود .

حسین حاجی در  شب شهادت  حضرت فاطمه زهرا (س) ، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که در 8  سال جنگ تحمیلی رزمندگان لشکر خط نگهدار عملیاتی و پدافندی استان مازندران زحمات و تلاش بی نظیر و بی بدیلی از خود نشان دادند گفت متاسفانه حق فرماندهان عزیز زنده و شهید ادا نشده  و شایسته است توسط رسانه ها محقق شود .

وی از هفت تپه بعنوان منطقه مظلوم یاد کرد و دو کوهه را معرفی شده دانست و افزود: باید با تلاش مسئولین  و خبرنگاران رسانه ها حق هفت تپه ادا شود.

یادآور می شود مراسم شب شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) در اردوگاه راهیان نور شهدای مازندران در خرمشهر باحضور مسئولین ، زائرین سرزمین نور و رسانه ها بعد از نماز مغرب و عشا برگزار میگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها