مسئول اردویی سپاه استان چهار و محال بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

افزایش ظرفیت اردوهای راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی

جمشیدی گفت: امسال (سال 94) در اردوی راهیان نور دانش آموزی نسبت به سال گذشته 15 تا 20 درصد و دانشجویی 30 تا 40 درصد افزایش اعزام و ظرفیت داشته‎ایم.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۳۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
جمشیدی مسئول اردویی سپاه قمربنی هاشم استان چهار و محال بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اردوهای راهیان نورعنوان کرد: امسال (سال 94)  در اردوی راهیان نور دانش آموزی نسبت به سال گذشته 15 تا 20 درصد و دانشجویی 30 تا 40 درصد افزایش اعزام و ظرفیت داشته‎ایم.

جمشیدی در رابطه با کمیته خادمین نیز بیان کرد: تا کنون 250 نفر در سایت خادمین ثبت نام کرد‎ند که پرورنده تمامی آنها تشکیل شد و نمرات لازم را کسب نموده‎اند و آمادگی لازم را به منظور خدمات رسانی به زائرین دارا هستند، در حال حاضر نیز 50 نفر از این خادمین را  در اردوگاه‎های خودمان و یادمان‎های محلی اعزام و بکارگیری کردیم.

مسئول اردویی سپاه استان چهار و محال بختیاری به تاثیر این اردوها بخصوص در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: با خواندن دلنوشته‎های دانش آموزان که با عنوان نجوای با شهدا ازآنها تحویل می‎گیریم متوجه می‎شویم این اردوها  تاثیر خاصی در بخش قابل توجهی از آین دانش آموزان ایجاد کرده است و یک مبنای ذهنی در آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت در آنها بوجود آورده است.
ارسال نظرات