خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج:‌دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعه شب در یادواره یکصد شهید محدوده پایگاه بسیج امام حسین(ع)در مسجد علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان گفت: جرأت حمله نظامی به ایران حتی در تصور آمریکایی ها نمی تواند وجود داشته باشد از این رو آمریکا همیشه به دنبال حذف کشورهایی بوده است که از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۰۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعه شب در یادواره یکصد شهید محدوده پایگاه بسیج امام حسین(ع)در مسجد علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان گفت: جرأت حمله نظامی به ایران حتی در تصور آمریکایی ها نمی تواند وجود داشته باشد از این رو آمریکا همیشه به دنبال حذف کشورهایی بوده است که از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می کنند.

وی افزود: آمریکا وقتی متوجه شد نمی تواند مستقیما اقدامی علیه انقلاب اسلامی انجام دهد به مرور مخالفت خود را با حزب الله لبنان اعلام کرد تا بلکه بتواند از این راه با زدن شاخه و برگ انقلاب اسلامی باایران اسلامیمبارزه کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکاتا کنون در تمامی اقداماتی که برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی انجام داده استموفق نبوده است و در آخرین تلاش خود در سوریه برای شکستن جبهه مقاومت نیز شکست خورده است و اقرار کرده است عدم موفقیت آمریکا در سوریه به دلیل حمایت ایران از این کشور است.

دریا دار فدوی یاد آور شد: در حال حاضر نیز اقدامات بازدارنده ایران به اندازه ای افزایش داشته است که حمله به ایران حتی در تصور آمریکا تداعی نمیکند.

انقلاب اسلامی از ابتدا بر مدار حق قرار گرفته است

به گفته وی، از ابتدای خلقت مبارزه بین حق و باطل وجود داشته است و خواهد داشت و انقلاب اسلامی ایران نیز از ابتدا بر مدار حق قرار گرفته است و باطل در مقابل اش قرارداشته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهدا و امام راحل و اسلامی بودن را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز نیز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران نه تکلیف خود را شناخته اند بلکه به تکلیف خود در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا و آرمان های شهدا عمل کرده اند.

به گفته وی، مردم ایران اسلامی طی 37 سال گذشته، بصیرتی را در جامعه به وجود آورده اند که چنانچه نیازی به انجام تکلیف باشد، حد و مرزی را برای انجام تکلیف خود نمی شناسند و برای دفاع از اسلام در دور ترین نقاط نیز حاضر می شوند و با مدال شهادت بر می گردند.

دریا دار فدوی در ادامه با اشاره به این که وجود پیشوا و امام برای شیعهبرای شناخت راه و مسیر و حرکت در این مسیر است افزود: انسانی که به هدف و نیت الهی خود اعتقاد داشته باشد و در این راه تکلیف خود را انجام دهد برایش مهم نخواهد بود چه کسی مقابل او ایستاده است چرا که براساس وعده خداوند، آنچه را که مقدر نموده است رقم خواهد زد.

دشمن امروز در آب هایخلیج فارس در موضعدفاعی و انفعال قرار گرفته است

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به اقتدار و توانمندی نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن امروز در آب های خلیج همیشه فارس در موضع دفاعی و انفعال قرار گرفته است و در محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که هر گونه اقدامی بر علیه جمهوری اسلامی به ضرر او تمام خواهد شد.

دریادار فدوی همچنین با اشاره به اسارت تعدادیاز تفنگداران آمریکایی یادآور شد: این چهارمین باری بود که نیروهای آمریکایی و انگلیسی از سوی دریا دلان نیروی دریایی سپاهو با عنایت خداوند سبحان تفنگداران آمریکا به اسارت گرفته شدند و موفق شدیم ابهت پوشالی آمریکا را بشکنیم.

شایان ذکراست، یادواره یکصد شهید محدوده پایگاه بسیج پایگاه بسیج امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان کاشاندر جوار پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در مسجد علی بن ابیطالب(ع) خیابان آیت الله یثربی(ره) این شهرستان برگزارشد



ارسال نظرات
پر بیننده ها