فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: رفتارهای ناهنجار اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به دقت رصد می‌شود و با بر هم‌زنندگان امنیت و آرامش خانواده‌ها به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۸۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی به امر فرهنگی و ورود در حوزه های فرهنگی اهتمام ویژه ای دارد زیرا هر انفاقی که در جامعه رخ می دهد به حث فرهنگ القا می شود لذا لازم است که کارها فرهنگی را در تمام زمینه ها برای سطح آگاهی مردم توسعه دهیم.


وی گفت:طبق سنوات گذشته نیروی انتظامی با تشدید اقدامات انتظامی به دنبال این است که رسم و رسومات مردم کردستان احیا شود اما با ناامن کنندگان چهارشنبه سوری که بخواهند برای مردم اذیت و آزار روانی ایجاد کنند برخورد و تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند شد و پلیس با آنها قاطعانه برخورد می کنند.


وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز هیچ حادثه ای درباره ی ساخت مواد محترقه در استان کردستان رخ نداده است و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همه دوست دارند در کنار خانواده‌هایشان باشند کارکنان نیروی انتظامی شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.


خرم نیا خاطر نشان کرد:رفتارهای ناهنجار اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به دقت رصد می‌شود و با بر هم‌زنندگان امنیت و آرامش خانواده‌ها به شدت برخورد خواهد شد.


وی زمینه سازی فرهنگی در جلوگیری از اتفاقات پایان سال را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه های چهارشنبه سوری همانند سال های گذشت به صورت محله محور برگزار و طبق پیش بینی های به عمل آمده امسال شاهد افزایش مسافران نوروزی در جاده ها خواهیم بود.


وی اظهار کرد: با وجود اینکه وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی استان کوهستانی هستند اما ضریب آنها مطابق استاندارد ها تعریف نشده است، اما پلیس راه در طول سال طرح های مختلفی را انجام می دهد لذا یگان های انتظامی کمک هایی را در اختیار پلیس راه قرار می دهند و با تخلفات حادثه ساز که منجر به تصادفات فوتی می شود را در دستور کار خود قرار داده است.


فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه رکن اصلی پیشگیری از جرایم خود مردم هستند تصریح کرد: اگر مردم هوشیارانه عمل کنند و تعامل مناسبی را با نیروی انتظامی داشته باشند.



ارسال نظرات