خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سلمان فارسی فرومد میامی:

سرگروه های صالحین در تحققق اهداف شجره طیبه بسيج نقش مهمی دارند

فرمانده حوزه مقاومت سلمان فارسی فرومد میامی گفت: سرگروه های صالحین با تربیت متربیان خود نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف شجره طیبه صالحین دارند.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۹۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، آخرین جلسه ماهانه سرگروه های صالحین حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی فرومد در نماز خانه شهید زین الدین این حوزه با حضور سرگروه های صالحین برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت سلمان فارسی فرومد ضمن تقدیر از زحمات سرگروه های صالحین در سال 94 گفت:سرگروه های صالحین با تربیت متربیان خود نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف شجره طیبه صالحین دارند.

سید شهاب الدین موسوی در ادامه با اشاره به حماسه 7 اسفند ماه و حضور گسترده مردم در انتخابات ،گفت:حضور حماسی مردم لبیک مردم به ندای رهبری بود و اینکه مردم پشتیبان ولی فقیه خود هستند.

وی گفت: مردم با حضور خود یک بار دیگر ولایت مداریشان را به رخ جهانیان کشیدند و در واقع پیروز حقیقی انتخابات مردم ایران اسلامی هستند .

فرمانده حوزه مقاومت سلمان فارسی فرومد در ادامه با اشاره به فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی،تصریح کردسنت حسنه صله رحم که ائمه اطهار(ع)نیز برآن تاکید داشته اند در ایام نوروز بیشتر مورد توجه قرار دارد و برخی از مواردی که باید در جریان این رسم خداپسندانه رعایت شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار