عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

اجتماع بزرگ فاطمیون در تربت حیدریه برگزار می‌شود

عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه از برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در تربت حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۵۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
 حجت الاسلام محمد علی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: اجتماع فاطمیون در تربت حیدریه از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۳ اسفند با تجمع هیئات مذهبی و مردم عزادار و ولایتمدار تربت حیدریه در محل میدان مرکزی آغاز و تا هنگام اذان ظهر بطول می انجامد.

عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اذعان کرد: هیئت های سینه زنی و دسته جات عزاداری از ساعت ۹ صبح در خیابانهای اصلی و منتهی به میدان مرکزی به عزاداری برای بانوی بزرگ اسلام می پردازند و در ساعت ۱۰ به سایر عزاداران ملحق می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه بیان داشت: همچنین مجلس عزاداری حضرت زهرا با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستان از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۲۳ اسفند در محل بیت امام جمعه برگزار و در پایان مدعوین به خیل عزاداران فاطمی می پیوندند.

فاطمیان با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) از جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام برخوردار است، افزود: برگزاری ایام فاطمیه در شأن و منزلت این بانوی بزرگ باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بیان معارف اهل بیت(ع) بویژه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و جایگاه ایثار و شهادت از جمله مسائلی است که باید در مراسم عزای فاطمی برای جامعه مطرح شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها