جشنواره حلقه های صالحین با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ومسئولین ادارات استان سیستان وبلوچستان در مرکز شهید عالی زاهدان برگذارشد
کد خبر: ۸۶۴۹۴۳۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش حبر نگار خبر گزاری بسیج ، جشنواره حلقه های شجره طیبه صالحین با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مجتمع آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد.

فرمانده بسیج سپاه زاهدان در این مراسم بااشاره به  مأموریت بسیج که در راستای تقویت پایه های نظام است؛افزود: بسیجیان حلقه های صالحین به عنوان سربازان مجاهد؛ مقتدرانه در همین راه گام بر می دارند.

سرهنگ پاسدار موسی اصغری حسامیه حرکت بسیج در جریان عرصه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را از دیگر فعالیت های حلقه های صالحین نام برد و بیان کرد: این جشنواره به منظور الگو سازی بین ارکان شجره صالحین و ایجاد فضای رقابتی برگزار شده است و نفرات برتر به جشنواره استانی و کشوری معرفی می شوند

وی  اظهار داشت: به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده بین تمام ارکان شجره طیبه صالحین، اولین جشنواره برترین حلقه های شجره طیبه صالحین در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ اصغری افزود: این جشنواره به منظور الگوسازی بین ارکان شجره صالحین و ایجاد فضای رقابتی و تزریق خون تازه در رگهای شجره صالحین در مرحله استانی برگزار و نفرات برتر به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

وی  اضافه کرد: در این جشنواره برترین های ارکان حلقه های صالحین از جمله متربی، فرمانده پایگاه، سرگروه، مربی، فرمانده حوزه، فرماندهان نواحی و مسئولین تربیت و آموزش بسیج مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ اصغری تقویت نظام تربیتی بسیجیان و توجه به فرایند تحقق آن را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: ایجاد فضای رقابتی سالم و جمع آوری و انتشار مستندات از ابتکارات و خلاقیتهای بسیجیان از دیگر اهداف این جشنواره بود.

وی ادامه داد: به منظور قدر دانی در خور شان از اقدامات برجسته و ابتکارات نو بسیجیان از برترین آنها تجلیل شد.

ارسال نظرات