خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: برنامه های عزاداری و سخنرانی به همت بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج در سطح شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
سرهنگ علی اصغر رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه های عزاداری و سخنرانی در سطح مساجد و محلات به همت پایگاه های بسیج اظهار کرد: در گرامیداشت ایام فاطمیه پایگاه های بسیج سطح شهرستان برنامه های عزاداری و سخنرانی را در سطح شهرستان برگزار می کنند.

وی افزود: در میدان امام خمینی(ره) شاهرود سوگواره حدیث غربت در ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود که در قالب یک کار حجمی و ساخت المان خانه حضرت زهرا(س) و در نیم سوخته اجرا شده است.

رجبی خاطر نشان کرد: مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) به همت پایگاه امام حسین(ع) حوزه علی(ع) در مسجد فرهنگیان شاهرود با سخنرانی آیت الله قرهی شب جمعه 20اسفندماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه به مدت 3 از 21 اسفندماه از ساعت 6:45 صبح با سخنرانی حجت السلام گودرزی از قم به همت پایگاه شهید نواب در مسجد امیرالمونین شهرک نواب شاهرود برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود بیان کرد: مراسم عزاداری به مدت 7 روز به همت آماد و پشتیبانی سپاه شاهرود در شهرک فرهنگیان کوچه 5 پلاک پرچم صبح ها از ساعت 6 برگزار می شود.

وی با اشاره اقامه عزا به مدت 4 شب در مسجد النبی شهرک انقلاب اظهار کرد: مراسم ایام فاطمیه بعد از نمازمغرب و عشا از 20 اسفندماه با سخنرانی حجت السلام گودرزی به همت پایگاه عاشقان ولایت حوزه علی(ع) برگزار می شود.

رجبی با بیان اینکه در شهرها و روستاها نیز به همت حوزه ها و پایگاه های بسیج برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد اظهار کرد: در بسطام،مجن،رودیان،کلاته خیج و روستاهای مختلف به مناسبت ایام فاطمیه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت اقامه عزاداری در مساجد و محلات به همت پایگاه های بسیج و همکاری مردم و مسئولین محلی برگزار می شود.

وی با دعوت از همه برای حضور در مراسم ایام فاطمیه گفت: بزرگداشت شعائر دینی و مذهبی ما سبب دوام و قوام اسلام و انقلاب می شود و باید تلاش کتنیم تا این شعائر مهم در جامعه بسط و گسترش یابد چرا که یکی از راههای مقابله با جنگ نرم دشمن بسط و گسترش این شعائر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها