مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان، بحث اینکه یک خانم چادری مانتویی نشود، مهمتر از این است که یک خانم مانتویی چادری شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور،امروز جلسه مشورتی در خصوص تولید حجاب برتر در محل سازمان برگزار شد.
این جلسه با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان  و جمعی از کارکنان سازمان به همراه گروه تولیدی (جلابیب) که در طراحی و تولید پوشش اسلامی برای خانم ها فعالیت دارد، انجام شد.
در این جلسه حسن پور ضمن خوش آمد گویی به این گروه گفت: بسیج اصناف در اکثر پاساژها، اتحادیه ها و اصناف پایگاه بسیج دارد و از این لحاظ بستر بسیار خوبی داریم. ما در این راستا می توانیم یک سند تحول پوشاک بنویسیم.
وی در پایان افزود: بحث اینکه یک خانم چادری مانتویی نشود، مهمتر از این است که یک خانم مانتویی چادری شود.
در ادامه این جلسه خانم کریمی زاده طراح چادر جلابیب گفت: طراحی چادر جلابیب از 11 سال پیش آغاز شده است، چادر به عنوان پوششی که ما با آن انقلاب کردیم و کارهای روزمره را انجام می دهیم باید راحت مورد استفاده قرار گیرد.
از سال 84 شروع به طراحی کردم و سال 85 روز مبعث اولین برش چادر جلابیب را زدم. هر طرح 14 قابلیت دارد.
وی همچنین گفت: چادر عادی ما بهترین پوشش است و چادر جلابیب بیشترین شباهت را به چادر عادی دارد.
طراح چادر جلابیب در ادامه گفت: در چهاردهمین نمایشگاه قرآن رهبر عزیزمان از غرفه ها و تک تک چادرها بازدید کردند.
همچنین کریمی زاده از طرح های این چادر که شامل، چادر بیمار، پرستار، کارمند، بسیجی، روسری دار، احرام، دانش آموزی و... می شوند نام برد.
وی در پایان افزود، جلابیب دارای شبه مقنعه، مقنعه سرخود کاملا دوخته شده به جلباب، دارای قابلیت تنظیم اندازه صورت، امکان تبدیل روسری یا مقنعه جلابیب به پوشیه، دارای جیب های مخفی، امکان وضوگیری بدون در آوردن جلباب از بدن، دارای آستین مخفی تلسکوپی، دارای آستین ساق دست،دارای آستین زمستانی و دیگر اقابلیت ها می باشد.
ارسال نظرات