مسئول برگزاری جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود گفت: جشن میلاد کوثر همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برگزاری جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود با حضور اعضا در سالن جلسات ناحیه شاهرود برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برگزاری جشن میلاد کوثر و نحوه اجرای آن بحث و تبادل نظر شد.

ابوالقاسم کشاورزیان مسئول برگزاری جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر گفت: این مراسم 11 فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) از ساعت 9 الی 11:30 در سالن تختی شاهرود با اجرای برنامه های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بسیج جامعه زنان متولی اجرای برنامه است و تلاش می شود با توجه به ایام نوروز برنامه های شاد و مفرحی برای بانوان برگزار گردد.

کشاورزیان با بیان اینکه جشن میلاد کوثر آغاز برنامه های هفته زن در سطح شهرستان و کشور است بیان کرد: تلاش داریم برنامه های این جشن برای آغاز این هفته چشمگیر باشد تا سایر فعالیت های این هفته نیز مورد استقبال بانوان در سطح شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در طول هفته بزرگداشت مقام زن و مادر برنامه های مختلفی در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج جامعه زنان و سایر اقشار بسیج اجرا خواهد شد تا بتوانیم فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج و تبیین نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها