حمید رضا پورنوروز
امام جمعه ملکشاهی گفت: وعده دولت در رونق اقتصادی متاسفانه هنوز محقق نشده است.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۵۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ "سیدابوالفضل حسینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: نيازمبرم جامعه امروز به فرهنگ فاطمي است، فرهنگ فاطمي در موضوعات مختلف ميتواند الگو براي نسل امروز باشد.

وی اظهار کرد: در بحث خانواده، 9سال زندگي مشترک عالي ترين جلوه هاي همسرداري از حضرت زهراء را مي بينيم، در تربيت فرزند بهترين پسر و دختر را تربيت کرده اند.

امام جمعه ملکشاهی افزود: امروز ولايت فقيه استمرار غدير است، شهداء در 8 سال دفاع مقدس با جان نثاري از حريم ولايت دفاع کردند 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء در تقويم نامگذاري شده که در راستاي تجليل از رشادتهای شهداست.

سیدابوالفضل حسینی تصریح کرد: ايثارگريهای شهداء جلوه هايي از ولايتمداري بود.

خطیب جمعه ملکشاهی، رزمایش موشکی سپاه را نمار اقتدار کشور دانست و گفت: رزمايش موشکي سپاه نماد اقتدار وعزت و امنيت پايدار ايران اسلامي است که دوست و دشمن نسبت به آن واکنش مثبت و منفي داشتند، آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در برابر قدرت سپاه متحير مانده اند.

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: در روزهاي آخر سال 94 هستيم مردم در تدارک عيد باستاني نوروز هستند و قدرت خريد مردم پايين آمده است، با آنکه تورم کاهش پيدا کرده اما رکود در باراز وجود دارد.

وی در ادامه گفت: وعده دولت در رونق اقتصادی متاسفانه هنوز محقق نشده است.

امام جمعه ملکشاهی به دیدار اهضاء خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبري در ديدار اعضاء خبرگان رهبري فرمودند؛ اين رفت وآمد هاي کشورهاي مختلف فقط روي کاغذ بود، تاثير عيني و خارجي تا به امروز نداشت.

سیدابوالفضل حسینی در پایان گفت: درحال حاضر باقي ماندن مشکل سوئيفت بانکها، مشکل فروش نفت، مشکل تحريم ها و مهمتر از همه پيوند زدن اقتصاد و بازار کشور با مذاکرات که نتيجه اي جز رکود نداشته، مطمئنا با تغيير اين رويکرد و توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي که مورد تاکيد مقام معظم رهبری است و همين رزمايش موشکي در زير سايه تحريم ها انجام ميشود باعث رونق اقتصادي در کشور مي شود.

ارسال نظرات