امام جمعه سیروان گفت: دشمن ارزش های انقلاب اسلامی را نشان رفته و به دنبال این هستند که ماهیت اصلی و هویت انقلاب را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۵۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی موسوی امام جمعه سیروان در خطبه های این هفته این شهرستان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) از لحاظ علم و تقوا برترین بود.

خطیب جمعه سیروان اظهار کرد: ایشان دارای خطبه ای می باشد که نمونه ای از معرف بلند توحیدی، نبوی و علوی است و بارزترین آن ندای طلب خواهی فاطمه زهرا و ندای هل من ناصر از انصار و مهاجرین می باشد و هنوز آن ندا طنین انداز می باشد و هر کس که می خواهد به این ندا پاسخ بگوید باید با تمام وجود دیندار و دین مدار باشد.

وی افزود: امروز خواهران و مادران این مرز و بوم با رعایت حجاب خود و حفظ شئونات اسلامی می توانند از حقانیت حضرت زهرا(س) دفاع کنند.

موسوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار چندین نکته مهم را مطرح نمودند که یکی از آنها اینکه فرمودند که وظیفه مجلس خبرگان عبارت است از: «انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن».

وی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان یکی از چند مرکز اصلی نظام جمهوری اسلامی است که از ابتدای انقلاب مورد هجمه و تخریب استکبار بوده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که هرگونه تخریب بر ضد شورای نگهبان، اقدامی غیراسلامی، غیرقانونی، غیرشرعی و غیرانقلابی است.

امام جمعه سیروان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هدف دشمن از طراحی نفوذ در مسئولان، تغییر دادن محاسبات مسئولان کشور است پس باید مسئولان مراقب این نفوذ دشمنان باشند.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی سپس به وظایف مسئولان اشاره کردند و گفتند: در شرایط کنونی کشور، سه وظیفه و اولویت اصلی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد: «۱- اقتصاد مقاومتی» «۲- ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور» و «۳- مصون سازی فرهنگی کشور، ملت و جوانان». پس اگر این سه اولویت در دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد، نتیجه آن، پیشرفت واقعی کشور خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه دشمن ارزش های انقلاب اسلامی را نشان رفته است، گفت: دشمن به دنبال این بوده که ماهیت اصلی و هویت انقلاب را تغییر دهد و مردم و مسئولان بایستی با تبعیت از ولایت و رهبری مانع از این اقدام دشمنان شوند و این توطئه و دسیسه آنها را خنثی نمایند.

امام جمعه سیروان تاکید کرد: مسئولان و مردم باید انقلاب بمانند، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند تا ماهیت انقلاب حفظ و کشور پیشرفت کند.

خطیب جمعه سیروان با اشاره به سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در 22 اسفند سال 58 تصریح کرد: شهیدان با نثار جان خویشباعث استحکام انقلاب و نظام اسلامی شدند و مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند و امروز ما بایستی خانواده های شهدا را تکریم کنیم.

ارسال نظرات