امام جمعه آبدانان گفت: بزرگترین درس از زندگی حضرت زهرا(س) دفاع از مقام ولایت و امامت است.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۴۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه آبدانان با اشاره به 22 اسفند روز شهدا ، اظهار کرد: شهادت اوج بندگي خداوند و سرمنزل مومن‌ترين و پاك‌ترين افراد جامعه است.

وي با اشاره به اينكه شهيدان چشم و چراغ راه اين ملت هستند بيان داشت: بايد با تلاش و كوشش پاسدار خون اين عزيزان باشيم كه جان خود را در راه سربلندي كشورمان فدا كردند.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به فرارسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه دوم و تشکر از اداره تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی شهرستان آبدانان به جهت ایجاد فضای عطرآگین فاطمیه و مزین کردن سطح شهر و محلات، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل فداکاری بود و آنچنان در برابر جایگاه ولایت و امامت خاضعانه عمل می کرد و حتی جان خویش را در این راه به مقام عالی امامت هدیه کرد.
امام جمعه آبدانان گفت: بزرگترین درس از زندگی حضرت زهرا(س) دفاع از مقام ولایت و امامت است.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به سالروز رحلت سید احمد خمینی (رضوان الله تعالی علیه)بیان کرد: یادگار حضرت امام خمینی(ره) علی رغم همه توطئه های دشمن ،تا آخرین لحظه حامی و مدافع مقام معظم رهبری بود و بارزترین صفت ایشان این بود که مدافع رهبری بود و تا آخرین لحظه از راه حق منحرف نشد.
وی با اشاره به دیدار خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب ، بیان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حال و آینده کشور شاخص است.
امام جمعه آبدانان گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب انتخابات را درخشنده و خط بطلانی بر فتنه فتنه گران سال 88 دانست و از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبر در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: رفت و آمدهای خارجی هیچ نکته مفیدی روی کاغذ برای کشور نداشته است و مهمترین نکته در اجرای شدن اقتصاد مقاومتی نگاه به درون است.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این رزمایش و همه رزمایش‌هایی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند برای دوستان ما پیام آور صلح و امنیت و برای دشمنان پیام آور وحشت و ترس است.
امام جمعه آبدانان با اشاره به اینکه سپاه نماد پر صلابت و تمام نمای پاسداری از كيان انقلاب اسلامي است ، بیان کرد: افزیش روزافزون قدرت ایران ترس و وحشت زیادی را در جامعه صهیونیستی و این رژیم منحوس ایجاد کرده است.
وی با اشاره به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی خواند حزب الله لبنان ، گفت: اقدام نابخردانه و فتنه گرانه شورای همکاری خلیج فارس در معرفی حزب الله لبنان به عنوان گروه تروریستی‌، گامی دیگر از طرف جریانات ارتجاعی و متحجر و برخی کشور‌های عربی در مواجهه با جریان مقاومت و حمایت از تروریسم کور داعش و حرکت‌های تکفیری است.
حجت الاسلام حاجیلری گفت: دستان خون آلود آل سعود و حامیان داعش در پیوند‌ی آشکار با استکبار و صهیونیسم به دنبال فرافکنی از جنایات گسترده خود علیه مظلومان یمنی، فلسطینی، عراقی، سوری و لبنانی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار