امام جمعه موقت دره شهر گفت: تروریست خواندن و ترغیب کشورهای عربی به شورش در مقابل حزب الله لبنان هديه بزرگي عربستان به صهيونيستها است.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ "حجت الاسلام عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر در خطیبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: يكي از ويژگي هاي دخت پيامبر(ص) دفاع از حریم ولایت و امامت بود.

وی اظهار کرد: این خصوصیت برجسته بعنوان يك نقش سياسي بزرگ در طول تاريخ ارزشمند است كه بايد از آن درس بگيريم.

شمسی با بیان اینکه دفاع از اين حريم براي كساني كه مي خواهند پيرو ولايت باشند درس آموز است، افزود: احترام به ایام فاطمیه، احترام به ولی امر و اطاعت از ولایت است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان بايد همان طور كه حرمت ايام محرم و صفر را به زيبايي هر چه تمام تر حفظ مي كنند، احترام اين ايام را نيز بايد به همان شكل حفظ نمایند.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه ضمن گرامیداشت تاسيس بنیاد شهید، یادآور شد: شهادت رفيع ترين قله براي رسيدن انسان به خدا و اوج كمال انسانهاست، درجه اي كه هركسي به آن نمي رسد.

وی تصریح کرد: اساس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به بركت فرهنگ شهادت و جهاد است.

حجت الاسلام شمسی تداوم نظام جمهوري اسلامي به واسطه ترويج همين فرهنگ دانست و افزود: این فرهنگ باید توسط بنیاد شهید در سطح كشور ترويج پيدا كنند.

وی با اشاره به اینکه مادامي كه فرهنگ شهادت و جهاد زنده باشد انقلاب زنده مي ماند، تاکید کرد: اگر فرهنگ مصرف گرايي و دست دراز كردن به سوي غرب جايگزين فرهنگ شهادت شود همه دستاوردهای انقلاب رو به نابودي مي رود.

شمسی یادآور شد: اگر استکبار و در راس آن آمریکا جنایتکار مجال و قدرتی برای نزديكي به مرزهاي مارا پيدا نمي كند به دليل ترس از روحيه جهاد و فرهنگ شهادت است.

وی در ادامه به سیاست تنش زایی عربستان سعودی در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: حمله به مردم مظلوم يمن، تقويت تسلیحاتی و مالي گروه هاي تروريستي مثل القاعده و داعش و تكفيري ها از كارايي بوده كه طي يك سال گذشته با روي كار آمدن سلمان بن عبدالعزيز پادشاه بي خرد این کشورصورت گرفته است.

حجت الاسلام شمسی تصریح کرد: در مقابل حزب الله لبنان با دفاع از مردم مظلوم منطقه خصوصا فلسطين و غزه توانسته ارتش مصلح اسرائيل را زمين گير كند.

وی افزود: چگونه عریستان سعودی با کشتار مردم مسلمان و بی دفاع یمن دم از اسلام می زند اما حزب الله لبنان که از مرد مظلوم دفاع می کند را تروریست می خواند.

حجت الاسلام عبداله شمسی با بیان اینکه عربستان مي خواهد حزب الله لبنان را همانند القاعده و داعش در ميان مردم منطقه خصوصا اعراب معرفي كنند، یادآور شد: تروریست خواندن و ترغیب کشورهای عربی به شورش در مقابل حزب الله لبنان هديه بزرگي عربستان به صهيونيستها است.

وی تصریح کرد: اما مردم منطقه به خوبي مي دانند حزب الله لبنان يك گروه مبارزي است كه امروزه درصدر گروه هاي مقاومتي بر عليه اسرائيل فعاليت مي كند.

امام جمعه موقت دره شهر خاطرنشان کرد: مسلما كينه و نفرت اين ها از حزب الله به دليل عقبه حمايت از ايران است و با نا امیدی به دنبال شکستن اين پيمان هستند.

ارسال نظرات