امام جمعه سرابله گفت:دولت یازدهم که با شعار اعتدال بر سرکار آمده است نباید از فتنه گران حمایت کند.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۴۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین "احمد امرائی"امام جمعه شهرستان چرداول در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:دولت یازدهم که با شعار اعتدال بر سرکار آمده است وآرای مردم را به دست آورده است نباید از فتنه گران که ضد این ملت هستندحمایت کند.

وی اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب بارها از فتنه 88 نام برده اند اما بعضی از مسوولین ما این حرف را قبول ندارند زیرا معتقدند که سران فتنه باید آزاد شوند.

امام جمعه شهرستان چرداول افزود:حبس خانگی کمترین جزای فتنه گران است ورافت اسلامی شامل این فتنه جویان شده است وگرنه باید اعدام می شدند.

امرائی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری تصریح کرد:اگر کسانی که در انتخابات سال1388 رای نیاوردندهمچون کاندیداهائی که در انتخابات اخیر رای نیاوردند،تابع قانون بودند الان فتنه 88 شکل نمی گرفت.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی(ره)وروز شهید گفت:شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اندو شهادت مرز زمین و آسمان است وخدمت به خانواده شهدا اجری عظیم دارد.

امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره به رزمایش موشکی"اقتدار ولایت"سپاه پاسداران افزود:رزمایش موشکی سپاه پاسداران نشانه اقتدار ایران اسلامی بودکه مایه آرامش دوستان وترس دشمنان شد.

امرائی اظهار داشت:راه نجات ملت اقتصاد مقاومتی است وبه فرموده رهبر معظم انقلاب رفت وآمد نمایندگان کشورهای اروپائی تاکنون هیچ سودی برای کشور ما نداشته است.

ارسال نظرات